Onko kukaan tehnyt ensin nega testin ja myöhemmin vasta plussan?

Eli siis että testi oisi eka näyttänyt negaa ja myöhemmin vasta plussaa?
Mietin kun menkat nyt myöhässä 2 päivää ja testin tein mutta selvä nega. Voinko luottaa siihen vai voiko olla mahdollista että kuitenkin olisin raskaana?
Pitiäiskö varmuuden vuoksi testata vielä ensiviikolla?
Hankala tilanne kun tänään pitäisi aloittaa pillerit ja mietin että uskallanko niitä ottaa kuitenkaan jos satunkin olemaan raskaana, jos otan ja olisinkin raskaana niin onko niistä jotain haittaa jos ehtisin syödä niitä jonkun aikaa?
 
Moi. Mulle kävi niin (tosin siitä on jo melkein neljä vuotta) että tein raskaustestin kun menkat oli paripäivää myöhässä. No testi näytti negatiivistä, silti oli tosi vahva tunne että voisin kuitenkin olla raskaana ja niinpä menimme mieheni kanssa seuraavana päivänä hypistelemään vauvan vaatteita kauppaan.. Meni paripäivää ja menkkoja ei vieläkään kuulunut ja uusi testi näyttiki plussaa. Siinä oltiin sitten ihmeissämme ja heti ostelemaan vauvan tarvikkeita. Siitäkin sai kuulla että ei noin aikaisessa vaiheessa kannata mitään ostaa. Mutta me ei niitä puheita kuunneltu vaan kierreltiin kaupasta toiseen ja oltiin onnellisia..
 
minulla näytti peräti kaksi ekaa testiä negaa, esikoisen kanssa. ja tuli kahet ekat "menkatkin" tosin ne olivat ihan kummalliset tosi tummat ja yhden siteellisen mittaiset. siis kun vaihtoi uuden ei siihen mitään tullut ja tein testin negaa näytti. seuraavassa kuussa sama juttu ja negaa näytti. sitten alkoi pahoinvoinnit, kummallinen mahatauti joka ei tartu muihin eikä ota loppuakseen ja olo helpottui aina kun söi jotain... tein kolmannen testin ja siinä oli hyvin heikko toinen viiva. varmistin asian vielä terveyskeskuksessa tehtävällä testillä ja niin sain tietää odottavani esikoistani, joka on nyt 6-vuotias...
 
Mulla oli menkat jo viikon myöhässä, kun sain plussan. Sitä ennen olin ehtiny tehdä 3 negaa testiä. Tämä johtui kyllä siitä, että kyseessä oli kohdun ulkoinen raskaus (eikä hormonia tarpeeksi vielä pissassa ), mikä sitten leikattiin myöhemmin.
 
Mulla oli silleen että viime kesäkuussa tuli ensin menkat jotka alkoi 15pv. ja oli just silleen tosi kummalliset että erittäin niukat ja kesti sen 1-2pv. Laskin ne kuitenkin ihan tavallisiksi menkoiksi enkä osannut silleen mitään epäillä kun kuitenkin pillereitä söin yms. Loppukuusta rupes sit olemaan semmonen kummallinen tuntuma et oliskohan kuitenki... 28pv tein testin (eli 2 vkoa niistä "menkoista" ) joka oli haaleaakin haaleampi haamu ja seuraavan päivän aamuna sitten näkyikin jo selkeä plussa.

Kyllä kannattaa vielä testata ens viikolla embe ja aamupissasta sillä silloin on ne hormonitasot korkeimmillaan. Ja vielä lisäys että minäkin söin vahingossa sitten pillereitä noiden valemenkkojen jälkeen vaikka olin raskaana ja tänään tuli 38 raskausviikkoa täyteen että en usko niiden mitään suurta haittaa raskauden alussa tekevän. :)
 
Mulla viimeksi ollu menkat 21.1.. Testit näyttää negaa,mutta mietin et käyn verikokeissa kuitenkin! Vauvaa kovasti yritetään.. Jos en kuitenkaan raskaana, niin kuinka helposti lääkäri kirjoittaa keltarauhashormonia?
 
Niin toi mun viesti loppu vähän kesken, eli tosiaan sitä keltarauhashormonia, kuinkahan helpolla sitä saisi, kun tosiaa tuntuu et tuo kierto on aivan ihmeellistä ja eikös se myös jollainlailla edesauta raskaaksi tulemista??
 

Yhteistyössä