Onko kukaan täälä raskautunut ovisplussan jälkeisen päivän peittojen heiluttelusta`?

:'( :'( :'( Rasittaa kun olen tikuilla metsästänyt ovista ja toissapäivänä tuli vahva viiva mutta ei yhtä vahva kuin kontrolli. Eli ei plussa. No ajateltiin miehen kanssa jättää pupuilu seuraavalle päivälle jolloin varmasti tulisi se plussa mutta EI TULLUT. ei tullut edes haamua, eli se olikin ovisplussa se vahvahko viiva. Sinä iltana oli tosi kovat nippailut ja alavatsa oli pinkeä. Päästiin sitten petipuuhiin vasta seuraavana päivänä..eli n. 12h päästä kun munis oli jo irronnut. Tais olla jo aivan liian myöhäistä. En usko että se ovis olis ollut myöhemmin vaikkakin sanotaan että lh- huipusta ovis tulee päivän tai parin päivän päästä kun ne kivutkin oli silloin niin kovat ja seur,päivänä ei enää mitään.. :'( Nyt rasittaa niiiiin kovaa :( Olisi pitänyt luottaa omiin tuntemuksiin eikä ovistesiin prkl.

Jos joku jaksoi lukea edes niin kiitos =)

Sori kun tänne purkasin mutta ajattelin josko täällä olis joku kokenut saman mutta silti onnistunut?
 
Muuhun en osaa kommentoida kuin siihen, että selvä viivojen tummuminen on jo merkki oviksesta. Itsekin ekas raskaudessa sain ovistestiin viivan, muttei ollu yhtä tumma ku kontrolli vaikka tosi tumma viiva olikin. Ja toisesta reunasta viiva oli todella haalee. Mut raskaaks tulin sillo kummiskin (meni tosin kesken), tosin pupuiltua tuli usein.
 
Ja usein on heitäkin, jotka raskautuvat vaikkeivat edes saa plussaa ovistestiin. Eli ei niihin testeihin niin orjallisesti kannata luottaa. Ovistesti kun ei kerro edes tapahtuuko ovulaatiota. Se kertoo vain ajankohdan, jolloin se VOI tapahtua/todennäköisimmin tapahtuisi.
 
Mä ajattelin kanssa vinkata vain sen verran kuin mistä mulla on kokemusta eli älä luota noihin ovistesteihin. :) Tiedän monia (itseni mukaan lukien), joilla ne ei ole koskaan löytäneet ovista, mutta kummasti meistä kaikki on "ovuloimattomuudestamme" huolimatta tullu raskaaksi (itse kaksi kertaa ekasta tilaisuudesta, joten en tosiaan usko, että mun ovuloinnissani on sinänsä häikkää ).. :whistle:

Jos et yhtään osaa hahmottaa, missä sun ovis on, käytä noita suuntaa-antavasti, mut älä täysin luota, et ovis on just silloin, kun se niin sanoo äläkä varsinkaan luota tulokseen, jos se testi ei sulta ovista koskaan löydäkään.

Onnea matkaan, toivotaan pikaista plussaa. :hug:
 
Mä kuulun myös niihin, jotka eivät ikinä ole saaneet kunnon plussaa ovistestiin. Raskaaksi oon silti onnistunut tulemaan kahdesti. Siinä kierrossa kun tämä raskaus alkoi, en testaillut ollenkaan, pupuiltiin vaan joka toinen päivä ja onnistuttiin. Oon kuullut, että joka toinen päivä pitäisi riittää, eli kyllä teillä on vielä mahdollisuus tässäkin kierrossa! Älä lannistu! :hug:
 
Tosiaan, ei kannata kaikkea toivoaan laittaa niihin ovistikkuihin. Itse kokeilin niitä kahden kierron ajan, sain molemmissa kierroissa lähes samoina päivinä hailakat viivat, jotka sen jälkeen katosivat täysin.. ja raskaana olen nyt :heart:

Englanninkielisiltä palstoilta olen lueskellut, että kerran päivässä testaaminen ei välttämättä riitä ovishuipun bongaamiseen tikuilla, vaan tikuttaa tulisi (ainakin) 2 krt päivässä. Tulee vaan varsin kalliiksi tuollainen...
 
Hei,
tätä vastausta sä et ehkä halua kuulla mutta onhan sekin myös mahdollista ettet ovuloinut ollenkaan eli se ei ollut ovisplussa eikä sitä ikinä sitten tullutkaan. Mutta muuten peesailen sitä ettei niihin tikkuihin kannata täysin luottaa - itselläni on käynyt juuri niin, että ahkerasta tikuttelusta huolimatta raskaana ollaan vaikka tikut eivät koskaan täysin yhtä tummaa viivaa kuin kontrolliviiva näyttäneetkään. Mulla ei kuitenkaan omat tuntemukset kertoneet juuri mitään joten tikuista kyllä näki h-hetken lähestyvän - tai sitten en itsekään joka kierrossa ovuloinut (en tähän kuitenkaan ensisijaisesti usko).
 
Kiitos kaikille vastauksista :)

Joo en ikinä enää luota noihin tikkuihin. Jos mä olisin luottanut omiin tuntemuksiini niin olis ovis paikannettu ihan oikein. Sen verta oli kovat kivut. Kyllä vieläkin niin rasittaa kun taas pitää odottaa kuukausi uuteen mahdollisuuteen.
Mutta eläähän silti pieni toivo, jos se munasolu ois sinnitelly vielä :heart: Saahan sitä toivoa :xmas:
 
Me kärsimme lapsettomuudesta kolme pitkää vuotta. ei plussasn plussaa.....hoidot ei tuottanut minkään näköstä tulosta. Mutta syyskuussa kun puolet kodistamme oli remontissa. ei suihkua ei makuuhuonetta. tyttö nukkuin meidän kanssamme....petipuuhia kerran kuussa.......niin jopasjotakin.......PLUSSA!!!!!!!!!!!!!!nyt onnellisesti raskaana. Monet itkut on itketty...olin jo aivan varma ettei meille koskaan suotaisi toista lasta. IHMEITÄ TAPAHTUU!!!!!
 
mina en kayttanyt ovistesteja mutta olin muuten pari vuotta tarkkaillut ovulaatio paivia ja aika tarkalleen osasin jo tarkentaa paivan lampotilan ja valkovuodon perusteella. Lopulta kun raskauduin olin varma etta olin ovuloinut vahintaan paivaa ennen yritysta (merkkien perusteella pari paivaa aikaisemmin, mutta oli varmaan lopulta sit edellisena paivana) ja epailin olisinko voinut tulla enaa raskaaksi, mutta tulin kuin tulinkin!! Tais olla sinnikkaat siittiot ja munasolu!! Plussaonnea sinulle myos!!
 
Ei kyllä ole mitään oireita, ei merkkiäkään raskaudesta mutta mieli on jo vähän parempi. Pitää ensikierrossa olla aktiivisempi koko ovisviikon. Ei olla pupuiltu kovin usein kun miehellä on hedelmällisyyttä alentava lääkitys niin niistä simpoista ei ole tietoa onko niitä ollenkaan jne. mut yritellään tässä jonkun aikaa vielä ja sit kysytään josko miehen simpat tutkittais, onko yritys turhaa vai joudutaanko suoraan hoitoihin. Mulla on kyllä kaksi ihanaa tyttöä :heart: ja niistä olenkin niiiiiin onnellinen ja ne tulikin molemmat yk.1 ja yksi keskenmennyt raskaus yk1 mut nyt on miehellä toi lääkitys niin saapi nähä nyt sitten miten käy, voidaanko luomuna saada ollenkaan, siksi on niin järkytttävän turhautunut olo. Mutta kiitos kaikille teillle vastanneille ja onnea raskauteen jokaiselle henkilökohtaisesti :hug: :heart:
 

Yhteistyössä