Onko kukaan syöny Urisan-kapseleita (karpalokapseleita)?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Virtsis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä aikoinaan käytin nuita, kun koko ajan oli tulehus päällä tai vähintään vahvat oireet. Auttoi mulla ainakin ihan hiton hyvin! Ne vaan on vaikee niellä, ovat isoja ja karheita. Mutta suosittelen!!!!

Mulla tuli ekan synnytyksen jälkeen virtsatietulehduksia. Hieman ennen tokaa synnytystä aloin syömään niitä ja jatkoin vielä jälkivuodon aikana, niin ei tullut tulehduksia. En tiedä auttoiko ne kapselit, vai jäikö muuten vaan tulehdukset tulematta :)

Joo... Mulla oli parin vuoden aikana toistakymmentä virtsistä, ei auttanu mikään. Raskaana ollessa vielä söin muutaman antibioottikuurin. Urisaneja popsin myös välillä.

Synnytyksen jälkeen ei ole ollu yhtään

oon syöny ja ei kyllä oikein auttanut.Parhaiten tepsi lääkärin määräämä estohoito(tabletteja joissa c-vitamiinia ja antibioottia).kuuri kestää puoli vuotta.Sen jälkeen otin lääkkeen vain silloin kun tuntui,että olis tulehdus tulossa.Nyt en ole 5 vuoteen syönyt antibiootteja virtsiksen takia.

Meidän mummo syö niitä koko ajan. Jos tabletit loppuu ja on muutama päivä ilman välissä, niin tulehdus tulee takuulla.
Auttaa ne ja kannattaa syödä. Tabletti silloin tällöin ei auta, mutta kunnon kuuri pitää olla tai ihan jatkuvasti.

Yhteistyössä