onko kukaan seurannut ohjelmaa vapaan naisen tunnustuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja täh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kertooko se sellaisesta toimittajasta, joka itse kuvaa omaa elämäänsä, sellainen tummahiuksinen nainen?

en ole katsonut telkkaria enää pariin vuoteen, mutta luulen että puhut ohjelmasta joka tuli joskus aiemmin. nainen sai keskenmenon.

eli se on siis saanut kaksi keskenmenoa kai sitten. Multa jäi alussa pari minuuttia katsomatta, sanoiko se siinä jotain siitä?
Kertakaikkiaan hyvä ja koukuttava ohjelma.

Mä oon seurannut, mun mielestä parasta mitä toi toosa on vähään aikaan tarjonnut!
Ensimmäinen raskaus päättyi keskenmenoon ja toinen abortoitiin koska oli menossa kesken, tämä siis tässä jaksossa.

joo on kyse samasta, jonka olen joskus nähnyt, olin aivan koukussa ohjelmaan. Katsoin osat loppuun viimeiseen asti. jos se siis tulee taas niin voisin tehdä poikkeuksen ja avata telkkarin seuraavana maanantaina (?).

Siis niin typerä ohjelma. Akka reissaa ukon luota ukon luo ja kaikki kaverit siinä välissä, ympäri maailmaa puhumassa p'skaa. Mitä se oikeen tekee työkseen??? Läpöttää jonninjoutavia... Ei riitä mielenkiinto siihen ohjelmaan.

Alkuperäinen kirjoittaja TÄH???:
Siis niin typerä ohjelma. Akka reissaa ukon luota ukon luo ja kaikki kaverit siinä välissä, ympäri maailmaa puhumassa p'skaa. Mitä se oikeen tekee työkseen??? Läpöttää jonninjoutavia... Ei riitä mielenkiinto siihen ohjelmaan.

öö no se pointti ei ole se reissaaminen ukon luota ukon luo vaan ihan muu....

Alkuperäinen kirjoittaja TÄH???:

Hmm... sehän olis kyllä niin paljon mielenkiintoisempi jos akka ampuis Uzilla pahiksia ja ajais takaa pankkirosvoja.
Se kun nyt kuvaa vaan ihan tavallista, normaalia elämää. Oikein virkistävää katsoa sellaista missä oikeasti pohditaan ja puhutaan.

joo mäkään en ole jaksanut seurata mitään noita hittisarjoja sun muita mutta tuo ohjelma... Se on niin aito. Ja ne sen ajatukset on vaan niin, en edes löydä sanaa. Ei mikään superihmeellinen, mutta vaan niin koukuttava.

Siis onko sen akan elämä teidän mielestä tavallista ja normaalia?? Sehän ei muuta tee ku reissaa ympäri maailmaa, tulee niillä reissuillansa raskaaks ja ei edes tiä kuka (niistä kaikista) on isä.
Siis jos täällä palstalla joku moisen elämäntarinan vetäis, niin kyllä tulis tulva niitä vähemmän mairittelevia 'mielipiteitä'. Eli lyttyyn haukuttais.

Yhteistyössä