V "vieras" Vieras 27.09.2010 #1 Vastasin kesän alussa kyselyyn tällä palstalla, eikä ole lehteä näkynyt. Onko muilla?
E ertw Vieras 27.09.2010 #2 Mä vastasin kerran (en oo varma, oliko viime kesänä vai aiemmin), mutta en saanut luvattua lehteä. Osa kyllä sai.
Mä vastasin kerran (en oo varma, oliko viime kesänä vai aiemmin), mutta en saanut luvattua lehteä. Osa kyllä sai.
L Leukistinen aksolotli Vieras 27.09.2010 #4 No ei niistä mitään saa ikinä. Huijausta. Turhaa kyselyä.
H Huijausta koko homma Vieras 27.09.2010 #8 Joo, ei ole näkynyt. Joka kerta kun on kysely ollut (kolmena vuonna), olen siis osallistunut, mutta ikinä ei ole lehteä tullut.
Joo, ei ole näkynyt. Joka kerta kun on kysely ollut (kolmena vuonna), olen siis osallistunut, mutta ikinä ei ole lehteä tullut.
V "vieras" Vieras 27.09.2010 #9 Vastasin johonkin kyselyyn täällä ja en oo edelleenkään saanut lehteä.
Kotilohikäärme Aktiivinen jäsen 20.07.2009 7 181 1 36 korpimännikkö Uudellamaalla 27.09.2010 #10 En oo saanut
L Leukistinen aksolotli Vieras 27.09.2010 #11 Ensi kyselyssä avaudun asiasta. jos jotain luvataan, eikä sitä täytetä, niin eikö se ole väärin? Eikö siitä tule minkäänlaisia seuraamuksia sille, joka lupaa? vielä kun lukee mustaa valkoisella ihan selvästi, että lehti tulee, kun vastaa.
Ensi kyselyssä avaudun asiasta. jos jotain luvataan, eikä sitä täytetä, niin eikö se ole väärin? Eikö siitä tule minkäänlaisia seuraamuksia sille, joka lupaa? vielä kun lukee mustaa valkoisella ihan selvästi, että lehti tulee, kun vastaa.
M "mä" Vieras 27.09.2010 #15 Ei ole tullut. Ohitan tästä lähin kaikki tämän palstan kyselyt, kusetusta kaikki tyynni.
M metsänpeitto Vieras 27.09.2010 #18 Ei ole tullut. Joskus aikaisemminkin vastasin, sillä kerralla sain lehden monen kuukauden päästä. Minä haluan Parnassoni :attn:
Ei ole tullut. Joskus aikaisemminkin vastasin, sillä kerralla sain lehden monen kuukauden päästä. Minä haluan Parnassoni :attn:
W Wilma-73 harmaana Vieras 27.09.2010 #20 Juu ei ole tullut tännekään, taisi olla kyllä jo viime vuonna kun johonkin vastasin ja lehti luvattiin, ei sitten tullut ei.
Juu ei ole tullut tännekään, taisi olla kyllä jo viime vuonna kun johonkin vastasin ja lehti luvattiin, ei sitten tullut ei.
D dggd Vieras 27.09.2010 #22 Mäkin taisin osallistua enkä saanut mitään... Mut lukikohan siellä ehdoissa jossain pienellä, että vaan esim. 20 ekaks vastannutta saa...
Mäkin taisin osallistua enkä saanut mitään... Mut lukikohan siellä ehdoissa jossain pienellä, että vaan esim. 20 ekaks vastannutta saa...