onko kukaan pukannut vahingossa oven toiseen autoon parkkipaikalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmm.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sorry mutta minusta tuo virnistyshymiö ei kuulu tuohon ollenkaan. :kieh: Ei tulisi mieleenkään paeta paikalta, vaan jos tulisi jälki, vaan kantaisin vastuuni. Toisin kun se paukapää joka pamautti lommon minun autoni oveen ja häipyi. :(

Useasti, jos todistajia ei ole, häivyn paikalta. Jos on, laitan olevinaan uhrin auton ikkunaan lapun, jotta tosin lukee vaan.. sorry, kävi vahinko. Pärjäile. Näin todistajat menettää mielenkiinnon, olenhan asian hyvin hoitanut.

Mä en ole koskaan kolauttanut ovea toisen autoon, mutta joskus joku on ajanut niin lähelle, että mun ovi on ollut ihan kiinni naapurin ovessa, jotta olen päässyt sisään. Mitään jälkiä ei ole siis jäänyt. Lapsikaan ei ole koskaan kolauttanut ovea mihinkään, kiitos lapsilukon. Mutta jos kolauttaisin ja jäisi jälki, jättäisin ilman muuta yhteystietoni pyyhkijän alle.

siiis ei kait siit ny ees jäis ku pikku jälki vaan--ala nyt siitä sitten ilmottelee ja korvamaan :D

Juu ei jää, mutta sen korjaaminen voi tulla yllättävän kalliiks.
Ite olen naapuriautoa kerran näin kolhinut ja tavallinen silmäneula ei olis siihen lommoon mahtunut. Kyse oli taloyhtiön parkkipaikasta joten paha lähtee karkuun kun oli tolppapaikat.
Tämä ukko vei sen asian vahinkotarkastukseen ja MINUN vakuutukseni maksoi mokomasta jäljestä tuolloin lähes 3000 makkkaa.

Kyllähän se niin on että vakuutus korvaa mutta tekijän ei auton omistajan. En lähtis karkuun!

Poika avasi oven vauhdilla ja viereiseen autoon jäi selkeä lommo. Rekisterinumeron perusteella otettiin yhteyttä ko. auton omistajaan ja maksettiin lommon korjaus. Muistaakseni 200 euroa oli kustannus. Ihan pikkupikkujäljestä tuskin ilmoittaisin. Oman autoni ovessa on näkyvä jälki josta valitettavasti sen aiheuttaja ei jättänyt edes pahoittelulappua.

No IIK, eihän vakuutuskaan korvaa jos pakenee paikalta. Kolhun korvaa kolhunaiheuttajan vakuutus. Siis vakuutus korvaa TOISILLE aiheutetut vahingot.

Liikennepako on rangaistava teko.

[QUOTE="viiraska";22470494]No IIK, eihän vakuutuskaan korvaa jos pakenee paikalta. Kolhun korvaa kolhunaiheuttajan vakuutus. Siis vakuutus korvaa TOISILLE aiheutetut vahingot.

Liikennepako on rangaistava teko.[/QUOTE]

Juuri näin. Ihmeen paljon tässä ketjussa kyllä näitä pakenijapöllöjä on ollut, täytyy vain toivoa ettei näitä ole enemmistö. : /

En voisi paeta. Haluaisin kyllä kovasti, mutta mun jalat ei tottelis. En vaan pystyisi lähtemään paikalta. Ja jos lähtisinkin niin mun omatunto kiusais mua niin kauan että olis pakko palata takaisin.

No minä tein ostoskärryllä lommon ja kyllä jäin paikalle odottamaan auton omistajaa. Jokaisella on varmaan vastuuvakuutus joka korvaa tuollaiset huolimattomuudet.

Mä tein kerran vekin yhteen autoon, kun peruutin sitä päin. Kukaan ei nähnyt. Yritin kovasti paeta paikalta ja pari kilsaa ajelinkin. (kolhittu auto oli kerrostalon parkissa ja lunta päällä, joten oletin, että se kuuluu talon asukkaalle) Oli vaan pakko palata takaisin, omistaja asui kuin asuikin siinä talossa. Sain sovittua korjaukset tutulle pajalle ja siellä pääsin hintasopuun tekijän kanssa, joten loppulaskua tuli parisataa, vakuutusta en viitsinyt sotkea siihen ollenkaan.

[QUOTE="jojo";22478568]Mä tein kerran vekin yhteen autoon, kun peruutin sitä päin. Kukaan ei nähnyt. Yritin kovasti paeta paikalta ja pari kilsaa ajelinkin. (kolhittu auto oli kerrostalon parkissa ja lunta päällä, joten oletin, että se kuuluu talon asukkaalle) Oli vaan pakko palata takaisin, omistaja asui kuin asuikin siinä talossa. Sain sovittua korjaukset tutulle pajalle ja siellä pääsin hintasopuun tekijän kanssa, joten loppulaskua tuli parisataa, vakuutusta en viitsinyt sotkea siihen ollenkaan.[/QUOTE]

Sanotaanko sita tassatapauksessa, etta pokka petti?

Hahahaa :O itkiskö vai nauraisko ketjulle...pelti on vaan pelti ja auto on vaan auto. Ajelkaahan sen verran vanhalla kärryllä, että on varaa ylläpitää pölhökolhaisujen aiheuttamat lommot. En voi muuta kuin LOLLOTTAA ihan täysillä.

Pelti on minulle rakas. Rakkaampi kuin moni muu. Lol. Ja pakko olla uusi auto, minkäs teet, kun naapurillakin on ... Mutta se vaan on niin noloa, niin noloa ajaa vaikkapa vanhalla autorutkulla, jolla ei tosiaan niin haittais, jos markettipölvästit hiukan kolhaisis.

Yhteistyössä