Onko kukaan ottanut veronpalautusta ennakkoon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja niinaaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

niinaaa

Vieras
Esin sieltä veronpalautusnyt.fistä?
Meillä olis sellanen tilanne että pitäs äkkiä rahaa saada ja mietin tuota? Palautusta sais joulukuussa noin 1800e mut ei tarttis kun muutaman satasen esim 500e nyt. ja sit joulukuussa sais vielä sen tonnin mitä ei nyt ottais??mitehän tuo muuten niinku toimii siksi kysyn onko kukaan ottanut?

Sehän on yksi pikavipin muoto, ei oikeasti mikään verohallinnon palvelu. Sen jos muistat niin mikäs siinä. Sitä en tiedä, voitko saada vaan osan ja jotkut huhut väittivät, että sitten jos ei ole tarkkana tilinumeron kanssa, menee seuraavatkin palautukset sinne kun ko tili jää siihin tietoihin tilinumeroksi. Mutta lue ohjeet tarkasti ja ota rahat ennakkoon, jos luotat palveluun.

Teen yleensä niin, että otan veronpalautukset ennakkoon jo vuotta aikaisemmin! En ymmärrä näitä palautusten "kerääjiä", että ihan tahallaan nostetaan prosenttia että varmasti tulisi palautusta. Kaiken huippu on sitten tuo, että omaa rahaasi saat pikavippikorolla "lainata ennakkoon! Järkytys. Ottakaa mieluummin mätkyt, se on aika halpakorkoista lainaa!

Tulee mieleen hölmöläisten homma, peitosta leikataan pala ja jatketaan toista päätä.

Se on ihan totta, että jos otat tänä vuonna, joudut ilmoittamaan verohallintoon uuden tilinumeron, koska tuo palvelu ilmoittaa veroviranomaisille, että joulukuussa tuleva palautus menee suoraan heille. Lisäksi saat huomattavasti pienemmän summan, koska hei, eihän siinä olisi mitään järkeä että ilmaiseksi lainaavat sulle rahaa, eivätkä hyötyisi itse mitenkään, eli aika suuren summan ottavat välistä.

Minä olen ottranut jo 2 vuotena rahat veronapalautusnyt.fi - palvelun kautta. No menihän siitä se 20% palkkiota, mutta sain rahat 8 kk aikaisemmin tililleni ja vein mieheni synttärimatkalle toukokuussa, kun sain matkan hyvään hintaan. Jos olisin odottanut jouluun jä säästänyt sen 200€, mutta matkat 2 olisi maksanut 400€ enempi. Kumpi nyt sitten oli kalliimpaa? Palvelu on aina toiminut hyvin ja usein olen ottanut vain osan palautuksesta etukäteen ja sitten jättänyt vielä 500 joulukuuhun. Rahat menee toki ensin veronpalautusnyt.fi kautta, mutta sieltä ne on aina maksanut ne ylittävät rahat centilleen takaisin minun tilille. Mielestäni tämä on loistava palvelu, ja palvelusta pitää aina maksaa- vai mitä?
Kiitos hienosta sivustosta kaksplussan väelle.
T Raija

Nostan tämän ketjun koska etsin parasta vaihtoehtoa hakea veronpalautusta ennakkoon tililleni. Onko tietoa että mistä kannattaa lähteä hakemaan?

Tuosta linkistä saa hyviä vinkkejä esim. ilmaisista ensilainoista mutta niitä ei taida enää olla lainojen korkokaton myötä. Eli vinkkejä otetaan vastaan että mistä kannattaa lähteä liikkeelle?

Mieri ensin mikä on tilanne...siis miksi on pakko nyt heti saada 500e.
Onko syy järkevä, tarve oikea.
Laina on laina, vippi on vippi.
Ja neuvoisin myös laskemaan menot ja kulut kohdilleen niin ettei yllätyksiä tule missä tarvitaan luottokorttivelkaa tai vippejä.
Järettömimpiä on luottokortilla lomailevat. Eikö ihmiset osaa enää säästää? Saman verran olis säästänyt mitä maksaa korttivelkaa...olis kaikki massit käytössä lomalla eikä valuis korkoihin ja kuluihin osa.

Nostan tämän ketjun koska etsin parasta vaihtoehtoa hakea veronpalautusta ennakkoon tililleni. Onko tietoa että mistä kannattaa lähteä hakemaan?

Tuosta linkistä saa hyviä vinkkejä esim. ilmaisista ensilainoista mutta niitä ei taida enää olla lainojen korkokaton myötä. Eli vinkkejä otetaan vastaan että mistä kannattaa lähteä liikkeelle?
Ethän sä voi vielä edes tietää saatko palautuksia ja kuinka paljon...