onko kukaan ottanu sitä tuohi mastercard korttia?

  • Viestiketjun aloittaja "vvv"
  • Ensimmäinen viesti
Sitä voi hakea netissä. Tai vaikka Gigantissa jos ostat esim satasen digiboxin, ne tekee siellä hakemuksen ja voit valita luottorajan. Saa helposti, jos on luottotiedot kunnossa eikä lainanlyhennykset ole kohtuuttomat tuloihin nähden. Yleensä automaattipäätöksiä, eli jos saisit visan, saat tuohenkin.

Kai tiedät, ettei tuohi ole kuitenkaan se luottokorteista halvin?
 
alottaja
en tiennyt. mun äiti oli vaan vissiin maskusta sellaisen saanu ja se ei ole edes missän töissä vaan opiskelee. kävin kattoon siellä sivuilla ja siellä esim 3000e laina ja 120e kk takaisin maksua. ei silleen ois paha...
 
uudet asiakkaat saa korotonta maksuaikaa, liikkeestä ja kampanjasta riippuen yleensä aina 12 tai 24 kk. aika monissa liikkeissä noita myönnetään juuri sen osamaksun takia. jatkokäytöstä menee sitten normikorko. korottomalta maksuajaltakin menee tilinhoitomaksu 5e/kk.

opiskelija saa kortin, kun tietty määrä opintopisteitä (muistaakseni 150) on täynnä. eli ei välttämättä tarvitse olla vakituista työpaikkaa. kuitenkin tuloja pitää olla, kk-tulot vaikuttaa myönnettävään luottorajaan.
 
"huoh"
Kyllä ainakin ennen on pitänyt olla työpaikka, kaveri joskus opiskeluaikoina olis ottanu tuon muistaakseni jostain Gigantista mutta myyjä nappas paperit pois kädestä kun sanoi ettei ole työpaikkaa..Tosin mulla esim oli silloin pelkkä extra-sopimus(eli tarvittaessa töihin kutsuttava ja olin töissä miten sattuu ja tulotkin sen mukaiset) mutta silti tuon kortin sain
 
airi rantsi
Minulle laitettiin Tuohi MasterCard kortti huonekalu kaupan yhteydessa, luottoraja 2100 euroa.
Huonekalut on kohta maksettu 175 euron erissa JA LISAKSI TILINHOITOMAKSUT JOKA LASKULLA. Yksi era on maksamatta ja Nordea pankille Tuohesta olen kaiken maksujen lisaksi velkaa 1000 euroa, joka on maksettava. Nordean asiakapalvelusta minulle sanottiin, etta kannattaa katsoa mihin paperiin nimensa laittaa. Eli Nordea laskuttaa 1000 euroa kortista tuon luottohinnan 2100 euron lisaksi, Tulipa todella kalliit huonekalut, jotka piti olla korottomalla maksuajalla. Huonekalut myynyt like on Suomi Soffa oy. Jos Tuohikortin kustannukset olisin tiennyt, niin en olisi ottattanut ollenkaan
ja huonekalut olisin jattanyt ostamatta.
Minua petettiin. Olisi mukavaa tietaa onko samoja kokemuksia muilla. Petosta kaikki.
Miksi kortin todellisista kustannuksista ei kauppiailla ole tietoa. Minullekin sita tyrkytettiin heti. kun ensin oli luottotiedot tarkistettu ja Tuoki korttia mainostettiin edullisena maksuvalineena


'
 
"vieras"
Olen nimittäin joutunut isäni kuoleman jälkeen makselemaan perikunnan osakkaana hänen visa- ja tuohikorttivelkojaan ja meinannut joutua perikatoon niiden kanssa, koska velat eivät häviä kuoleman jälkeen mihinkään. Onneksi hänen autonsa oli myyntikunnossa ja sen myynnillä sai juuri ja juuri kuitattua kaikki luottokorttivelat, mutta asuntotvelkaa jäi vielä. Varokaa monia luottokortteja hyvät ihmiset ja maksakaa mieluummin käteisellä tai sitten niin, että luoton voi maksaa oikeasti nopeasti pois!
 
"vieras"
No se oli vähän niin kun "pakko" ottaa muutama vuosi sitten, kun ei ollut eron jälkeen varaa ostaa käteisellä huonekaluja. Eli jos halus maksaa osissa, se meni tuon tuohi-kortin kautta. Muuhun en sitä sitten ole tarvinnutkaan, enkä edes tiedä, missä se korttikaan on..
 
Ihan ok
Pojalle ostettiin gigantista älykännykkä hintaan 250e. Myyjä melkein aneli, että ostettaisiin Tuohi kortille. Sellaisen kun tekee niin tulee vielä erikseen 5e alennus. Otettiin se. Kuukauden päästä lasku tuli jonka maksettiin heti pois. Koska kortilla ei ole vuosi/kuukausimaksuja niin siitä keikasta ei sitten tullut kuluja, vain pelkkää säästöä(se 5e alennus). Kortti leikattiin kymmeneen osaan, ja roskikseen. Eli, en ymmärrä noita suu vaahdossa haukkujia jotka väittävät, että kyseinen luottofirma on huijannut heitä
 
mää mansesta
mulla on edessä toi gigantin laskun maksu ,aion siis maksaa kerralla ,en osissa (luotolla ).Jäikö sulla tosiaan asia siihen ,kun maksoit kertaeränä ,vai onko viä kuulunut jotain ? Pitäisikö ilmoittaa nordeaan erikseen ,että maksaa koko summan kerralla ,vai mitä toi automaattilaskutus tarkoittaa ?Siis huomioiko laskutus tosiaan ,että kaikki on maksettu (eikä ala periin osia joka kuukausi ) .Ikinä en olisi mennyt moiseen ,mutta myyjä mainosti nimenomaan sitä hintaturvaa .en ole muutenkaan ollut koskaan missään tekemisissä nordean kanssa ja kaikki ostokset aina maksanut käteisellä .
 
"vieras"
on ollut useammankin kerran ja saa helposti. pankille niin hyvä bisnes ku korot on kulutusluotoissa korkealla. tietysti ne tarkistaa taustat, että ei ole ongelmia maksujen kanssa ollut jne.
 
Giganal
Itse ostin Gigantista uunin. Myyjä kysyi maksatko heti vai otatko laskulla? Laskulla on etuna hintaturva sekä koska siihen tulee 5€ laskutuslisä saat sen 5€ alennusta tuottesta.

Ajattelin, että ok, lasku kuulostaa fiksulta. Ihmettelin, kun laskua ei alkanut kuulua uunin asennuksen jälkeen vaikka yleensä muissa tapauksissa laskun on jättänyt asentaja.

No, parin viikon päästä tuli postissa Tuohi MasterCard tunnuslukuineen. Ihmettelin, mitä ihmettä, oma MasterCardinihan vanhenee vasta parin vuoden päästä. Katselin tarkemmin Gigantin papereita, ja kyllä, myyjä oli tilannut minulle kortin mainitsematta asiasta ostohetkellä sanaakaan. Ostatko "laskulla" tarkoittikin siis "tilaatko luottokortin".

Ja Gigantin myyjä saa tietenkin provikat näistä korttimyynneistä.

Korttihan jää lienee voimaan maksun jälkeen, eli kuluja tulee. Tuohi vielä härskin ylihintainen kortti.

Ei kun takaisin Giganttiin ja saavat peruuttaa kaiken tämän paskan itse. Penniäkään yli ostohinnan en maksa. Lisäksi laskutan käyttämäni tunnin Gigantilta erikseen tämän selvittelyyn.

Vitun hienoa Gigantti!
 
vierailija
Olen nimittäin joutunut isäni kuoleman jälkeen makselemaan perikunnan osakkaana hänen visa- ja tuohikorttivelkojaan ja meinannut joutua perikatoon niiden kanssa, koska velat eivät häviä kuoleman jälkeen mihinkään. Onneksi hänen autonsa oli myyntikunnossa ja sen myynnillä sai juuri ja juuri kuitattua kaikki luottokorttivelat, mutta asuntotvelkaa jäi vielä. Varokaa monia luottokortteja hyvät ihmiset ja maksakaa mieluummin käteisellä tai sitten niin, että luoton voi maksaa oikeasti nopeasti pois!
Vanha ketju, sattumalta satuin tänne, mutta semmonen tiedoksi ihmisille, perinnöstä voi kieltäytyä, jos pesä on velkainen, ei sitä tarvitse ottaa vastaan.
Ei kenenkään tarvitse kuolleen henkilön velkoja maksaa.
 
vierailija
Itse ostin Gigantista uunin. Myyjä kysyi maksatko heti vai otatko laskulla? Laskulla on etuna hintaturva sekä koska siihen tulee 5€ laskutuslisä saat sen 5€ alennusta tuottesta.

Ajattelin, että ok, lasku kuulostaa fiksulta. Ihmettelin, kun laskua ei alkanut kuulua uunin asennuksen jälkeen vaikka yleensä muissa tapauksissa laskun on jättänyt asentaja.

No, parin viikon päästä tuli postissa Tuohi MasterCard tunnuslukuineen. Ihmettelin, mitä ihmettä, oma MasterCardinihan vanhenee vasta parin vuoden päästä. Katselin tarkemmin Gigantin papereita, ja kyllä, myyjä oli tilannut minulle kortin mainitsematta asiasta ostohetkellä sanaakaan. Ostatko "laskulla" tarkoittikin siis "tilaatko luottokortin".

Ja Gigantin myyjä saa tietenkin provikat näistä korttimyynneistä.

Korttihan jää lienee voimaan maksun jälkeen, eli kuluja tulee. Tuohi vielä härskin ylihintainen kortti.

Ei kun takaisin Giganttiin ja saavat peruuttaa kaiken tämän paskan itse. Penniäkään yli ostohinnan en maksa. Lisäksi laskutan käyttämäni tunnin Gigantilta erikseen tämän selvittelyyn.

Vitun hienoa Gigantti!
Tuohi on kuukausimaksuton, eli muita kuluja ei tule jos et sitä käytä.
 
vierailija
Minulle laitettiin Tuohi MasterCard kortti huonekalu kaupan yhteydessa, luottoraja 2100 euroa.
Huonekalut on kohta maksettu 175 euron erissa JA LISAKSI TILINHOITOMAKSUT JOKA LASKULLA. Yksi era on maksamatta ja Nordea pankille Tuohesta olen kaiken maksujen lisaksi velkaa 1000 euroa, joka on maksettava. Nordean asiakapalvelusta minulle sanottiin, etta kannattaa katsoa mihin paperiin nimensa laittaa. Eli Nordea laskuttaa 1000 euroa kortista tuon luottohinnan 2100 euron lisaksi, Tulipa todella kalliit huonekalut, jotka piti olla korottomalla maksuajalla. Huonekalut myynyt like on Suomi Soffa oy. Jos Tuohikortin kustannukset olisin tiennyt, niin en olisi ottattanut ollenkaan
ja huonekalut olisin jattanyt ostamatta.
Minua petettiin. Olisi mukavaa tietaa onko samoja kokemuksia muilla. Petosta kaikki.
Miksi kortin todellisista kustannuksista ei kauppiailla ole tietoa. Minullekin sita tyrkytettiin heti. kun ensin oli luottotiedot tarkistettu ja Tuoki korttia mainostettiin edullisena maksuvalineena


'
On tyhmää antaa idioottien pitää rahansa. Rahojen vapauttamiseen idiooteilta on luotu mm. luottokorttiyhtiöt ja Suomi-Soffa.
 

Yhteistyössä