Onko kukaan ostanut lähiaikoina Ikeasta Lack-seinähyllyä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voihan kikkeli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voihan kikkeli

Vieras
Millatteet kannattimet teillä on ollu siinä?

Ostettiin just toinen Lack-hylly ja siinä on ihan sekundan näkönen kannatin. Nyt tässä uudessa on maalattu kyllä mustaks, mutta on mattapintanen ja se lähtee raapasemalla pois.

Ostettiin puolivuotta sitten samanlainen hylly ja siinä kannatin oli kiiltäväks maalattu ja tukevan olonen.

Onkohan meillä nyt sekundaa vai onko ne tosiaan ruvennu valmistaan erilailla näitä kannattimia?

Ei mua se maalipinta haittaa, mutta on erilaatuset kun ennen.

On siis hepposemman tuntuset ja maalipinta on tosiaan semmonen mattapintanen, kun ennen se on ollut jykevämmän olonen ja siinä on kunnon kiiltäväpintanen maali, joka ei rapise.

Uskaltaako noita ostaa? Pysyvätkö siis varmasti seinässä? Mä ajattelin, et sopisi hyvin sängyn yläpuolelle ja sitte sen alapuolelle lukuvalot. Mut vähä mietityttää saadaanko tällit yön aikana jos römähtääkin päälle...

Ootteko tullu ajatelleeksi et teil on saattanu olla hieman ylipainoa siinä hyllyllä jos on rymisten alas tullu? ite en oo viel ees asentanu noita ku en oikein tiiä, millä ruuveilla noi olis hyvä ruuvata betoniseinään...? meinasin aluks porata valmiit reijät ja sitte vasta ruuvit? mut pitäiskö niis ruuveis olla ne muovikärjet vai mikskä niit ruuvei sanotaan? :D oon aavistuksenverran EVO tän asian suhteen xDD

Yhteistyössä