Minä annoin anteeksi ja asia kaiveli minua aina.Mies reissuhommissa joten ei ollut luottamista.Oma kokemukseni on se että kun menee kerran,tekee sen toisenkin kerran.Minulla se on kerrasta poikki eikä luottamus palaa enää koskaan.Alkuperäinen kirjoittaja 07.06.2004 klo 14:57 Minä vain kirjoitti:Hei
Kaipaisin viestejä teiltä, jotka jouduttuanne petetyksi annoitte anteeksi ja jatkoitte parisuhdetta ja ennenkaikkea onnistuitte siinä.
Onko siis mahdollista jatkaa vielä onnellisena?
Niin.. MÄ mietin monesti, että onko lapset vaan tekosyy sihen,ettei uskalla aloittaa uutta elämää. Vai onko jotkut naiset sitten niin kypsiä, että laittavat lapsen ja perheen oman etunsa edelle. Itse en voisi oikein kuvitella rauhallista ja luottavaista perhe-elämää pettämisen jälkeen. :\|Alkuperäinen kirjoittaja 09.06.2004 klo 08:05 muu kirjoitti:asiat kovasti hankaloituu, kun on yhteisiä lapsia!
naiset varsinkin ovat helposti marttyyreita "lastensa tähden"...
taikka joskus voi olla ihan niin arkipäiväinen ja "tylsä"syy kuin raha kyseessä ,taloudellinen pärjääminen.Ei haluta pudottaa "elintasoa"lasten tähden ja näin pois päin :/Alkuperäinen kirjoittaja 09.06.2004 klo 12:15 mankell kirjoitti:\Niin.. MÄ mietin monesti, että onko lapset vaan tekosyy sihen,ettei uskalla aloittaa uutta elämää. Vai onko jotkut naiset sitten niin kypsiä, että laittavat lapsen ja perheen oman etunsa edelle. Itse en voisi oikein kuvitella rauhallista ja luottavaista perhe-elämää pettämisen jälkeen. :\|Alkuperäinen kirjoittaja 09.06.2004 klo 08:05 muu kirjoitti:asiat kovasti hankaloituu, kun on yhteisiä lapsia!
eli jäädään liittoon rahan vuoksi .luotetaan tai ei luoteta. :/Alkuperäinen kirjoittaja 09.06.2004 klo 14:44 mökkihöperö kirjoitti:\taikka joskus voi olla ihan niin arkipäiväinen ja "tylsä"syy kuin raha kyseessä ,taloudellinen pärjääminen.Ei haluta pudottaa "elintasoa"lasten tähden ja näin pois päin :/Alkuperäinen kirjoittaja 09.06.2004 klo 12:15 mankell kirjoitti:\Niin.. MÄ mietin monesti, että onko lapset vaan tekosyy sihen,ettei uskalla aloittaa uutta elämää. Vai onko jotkut naiset sitten niin kypsiä, että laittavat lapsen ja perheen oman etunsa edelle. Itse en voisi oikein kuvitella rauhallista ja luottavaista perhe-elämää pettämisen jälkeen. :\|Alkuperäinen kirjoittaja 09.06.2004 klo 08:05 muu kirjoitti:asiat kovasti hankaloituu, kun on yhteisiä lapsia!