Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja HM:n myyjä:Palkka riippuu työkokemuksesta.Hakijoita on paljon,suosittelen että laitat netin kautta hakemuksen.Täytyy olla reipas,ripeä (duunia riittää),tykätä asiakaspalvelusta,pitää tulla erilaisten ihmisten kanssa toimeen,pitkää pinnaa.Riippuu tosi paljon liikkeestä...Itse en menisi mistään hinnasta Forumiin,enkä Itäkeskukseen.Kauheita pommeja ja etenkin forumissa on pelkkiä teinejä töissä.Olen Isossa Omenassa ja siellä tykkään olla,tällä hetkellä olen hoitovapaalla.
Työsuhde-eduista....alennusta vaatteista saa -25%,myös jo alennetuista.Työvaatteita saa ostaa keväällä- ja syksyllä 100e edestä (siis 50e/50e).Showroom myynti on keväällä- ja syksyllä joissa myydään halvalla kuvauksissa- ja näytöksissä olleita vaatteita,valikoima vaihtelee joskus on ihan hyvää vaatetta joskus ei.Itse en nykyisin jaksa lähteä tappelemaan HM:n lumpuista muiden kanssa.Siellä hinnat on halpoja tyyliin muutamasta sentistä euroon.Kysy jos on jotain kysyttävää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:mä oon ollu itiksen hennesissä laittamas niitä hälyjä vaatteisiin..
kaikella kunnioituksella mutta työporukka sielä oli aika peestä..aikuisia ihmisiä mutta jutut oli ihan jostain valovuoden päästä,kun olis 14vuotiaita kuunnellu :/
ja sit katottiin pitkään nenänvartta pitkin
Alkuperäinen kirjoittaja HeHe:Alkuperäinen kirjoittaja jybis:mä oon ollu itiksen hennesissä laittamas niitä hälyjä vaatteisiin..
kaikella kunnioituksella mutta työporukka sielä oli aika peestä..aikuisia ihmisiä mutta jutut oli ihan jostain valovuoden päästä,kun olis 14vuotiaita kuunnellu :/
Mun mielestä ne kattoo asiakkaitakin tollai. Tietty mä en ookaan kooltani ihan heiän perusasiakaskuntaa. Tosin löysin eilen sieltä farkut.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja HM:n myyjä:voi käydä henk.kohtaisesti esittäytymässä tai sitten soitat suoraan myymäläpäällikölle.Täällä pk-seudulla ottavat mielellään hakemuksia netin kautta koska se on helpompaa/nopeampaa.
Meillä Ompussa (Espoossa) on tosi kiva työporukka ja keski-ikä on korkeampi kuin esim. monessa muussa liikkeessä (esim. Itis).Olen 32-v ja kyllä meitä vanhempia myyjiä löytyy ja mielellään ottavat töihin yli kaksikymppisiä.Oon nuorekas ja musta on kiva kun on eri ikäisiä työkavareita (20-38v).
Niinkuin sanoin,riippuu liikkeestä millainen ilmapiiri on.Itse en lähtis mihin tahansa töihin....Mua kiinnostaa visualistin (ent. somistaja) hommat ja HM:lla on hyvä koulutus...jos haluaa hakea koulutukseen.Jos olet ollut HM:lla visuna niin sitten saa helposti muualta töitä.
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:Alkuperäinen kirjoittaja HeHe:Alkuperäinen kirjoittaja jybis:mä oon ollu itiksen hennesissä laittamas niitä hälyjä vaatteisiin..
Mun mielestä ne kattoo asiakkaitakin tollai. Tietty mä en ookaan kooltani ihan heiän perusasiakaskuntaa. Tosin löysin eilen sieltä farkut.![]()
joo mä tiiän etä ne katto pitkään "isokokosempaa" ihmistä :ashamed:
itiksen tytöt naureskeli et tosi kiva kassalla viikata jotain kokoa 46 olevia housuja kun on niin isot ettei pysty yksin viikkaamaan :/
sanoinkin siihen jotain yhtä "hauskaa" niin eivät puhuneet mulle enää,supisivat vaa selän takana.
että silleen.. :ashamed: