Onko kukaan ollut raskaana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Eilenkin kysyin.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Eilenkin kysyin.

Vieras
niin että kuukautiset olisivat reilu 2 viikkoa myöhässä eikä silti olisi pahoinvointia tai rintojen arkuutta?
Eilen teinkin jo aloituksen enkä vieläkään muistanut testiä ostaa kun kaupungilla kävin mutta kun tuntuu oudolta kun ei ole pahoinvointia eikä tissit kipeät.
Voisiko silti olla raskaana? 2 raskautta takana muuten ja molemmista selkeä merkki oli rintojen kipeytyminen ja varsinkin jälkimmäisessä raskaudessa pahoinvointi.

Nyt on oikeastaan vaan vatsa kipeä, välillä vähän sekaisinkin, toisinaan ei sitäkään.

Kyllä, monikin, muttei se silti todista,oletko sinä raskaana...
Raskaustesti varmistaa asian, ei se, kutttaako vasemman jalan pikkuvarvasta tai pissattaako aamulla vähän tai paljon.
Mulla ainakaan ei ollut pahoinvointia käytännössä ollenkaan ja se vähäinenkin alkoi jossain raskausviikon 8 paikkeilla, ei siis vielä noin aikaisin.

Vitosesta olin jo 8 vkolla raskaana ilman mitään oireita, kunnes ennen yksiä bileitä päätin varoiksi testata.. Edellinen vauva oli vasta 8kk, ja ehkäisy muka kohdillaan(kortonki) ja imetinkin vielä iltaisin, joten aattelin, jottei kk-kierto ole ihan säännöllinen;). Eipä ollutkaan, ja vitonen syntyi 1v4kk nelosen jälkeen! Eikäpä yleensäkään mulla ole ollut pahempia raskausoireita ekoina viikkoina..

Yhteistyössä