onko kukaan muu joutunut...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja iha(n)pihalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

iha(n)pihalla

Vieras
.. tekemään päätöstä vaatia omalle lapselle huostaanottoa, jos lapsi on ollut väkivaltainen ja hoito sairaalassakaan ei ole tehonnut? itse jouduin tämän päätöksen tekemään tänään. lapsi ei kotonaan ole väkivaltaa nähnyt ja pelejä yms on rajoitettu. mutta uhkailu ja veitsen kanssa riehuminen ja äitinsä kimppuun käyminen oli se viimeinen niitti

ja lapsi on kohta 14v poika

Ok, no tuon ikäinen on jo sen verran iso, että riehuessaan voi tosiaan saada pahaa jälkeä aikaan. Ja kun ikääkin on jo, ettei ihan pienestä ihmisestä ole kyse. Kyllä minäkin taitaisin suojella koko perhettä, myös sitä nuorta itseltään, ja pyytäisin lapselle sijoitusta kodin ulkopuolelle. Onhan hänelle tehty selväksi jo aiemmin, että tällainen seuraamus hänen käytöksestään on tulossa?

tehtiin selväksi että tässä kodissa ei käsi toista vastaan nouse.. ja kyllä vaikka itse olen kookas melkein 180senttiä niin poika mittaiseni ja hyvin voimakas, alkutilanteessa ennen sairaalaan joutumista, jouduin soittamaan poliisit paikalle ja he ihmetteli miten mä pystyin pitää pojan aloillaan yksin ilman rautoja ku he ei meinannu pystyä kaks poliisia ja poika raudoissa, pitelemään..

olen toki tyytyväinen ku lapseni saa apua nyt ja perheeni muuten on turvassa... ja tukiverkkokin on olemassa.. ja pyysin sossun apua myös arkeen.. johan sitä on veroja maksettu sen verran että jotain on oikeus saada takaisinkin

Yhteistyössä