Onko kukaan maksanut Zalandon laskusta vain sen osan jonka on pitänyt, vaikkei palautukset oo tulleet vielä perille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uneton pohtii kaikkea
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uneton pohtii kaikkea

Vieras
Kun siellähän on kaiketi se sääntö että pitää maksaa koko lasku 30 päivän kuluessa siitä kun on tilannut ellei palautukset ole ehtineet saapua tuota ennen (eli ne voi vähentää laskusta vasta sitten kun ne on perillä ja kuitattu). Kuitenkin oon lukenut niin paljon huonoja kokemuksia netistä siitä miten Zalandolta ei oo saanut ikinä rahoja takaisin, joten ajattelin maksaa laskusta vain ne tuotteet jotka olen pitänyt. (Tilasin reilun 200 euron edestä, mutta pidin vain 50 euron edestä.) Palautin kyllä tuotteet nyt 11.2, mutta ne ei oo vielä tulleet perille ja pitää ilmeisesti maksaa lasku viimeistään 17.2 koska tilasin tuotteet 18.1. Onko kukaan muu toiminut näin eli vähentänyt palautukset luvatta? Onko siitä ollut jotain seuraamuksia?

Mä tilasin tyttärelle kahdet kengät, että saa sovittaa kummat on paremmat. Toiset palautin, ja maksoin vain ne yhdet.
Mä soitin Zalandon asiakaspalveluun, kun ihmettelin, miksi lasku on 79,90 vaikka kengät maksoi vaan 39,90, (en muistanut että oli kahdet kengät :) ) Asiakaspalvelija sanoi, että maksat vaan ne yhdet, ja he sit tasoittaa tilin, kunhan paketti on heille palautunut.
Joten ei tarvi maksaa koko laskua.

Yhteistyössä