Onko kukaan lopettanut mieheltään salaa ehkäisyä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jhh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kaveri teki niin ja mies jätti. Kaveri otti uuden miehen ja teki saman jutun uudelleen. Nyt on raskaana uudelle miehelle ja ovat eroamassa. Mulle valittaa kun joutuu yksin lapsesta (ja kohta kahdesta) huolehtimaan.

Mä en myöskään voi ymmärtää millainen ihminen pystyy tuollaiseen petokseen
ja vielä elämään sen kanssa.

Mun ex- kaverini teki vastikaan niin. Nyt on 8kk raskaana, tuleva kahden lapsen yh.
Ei jaksa hoitaa ensimmäistäkään, mutta toinen piti saada kun kaverinsakin sai ettei vain jäisi huonommaksi. Suhde oli kriisissä jo ennen raskautta ja päätyi siihen kun mies sai kuulla että kaveri jätti ehkäsyn salaa pois.

Mä en kertakaikkiaan voi ymmärtää tälläistä käytöstä.
Mä en ymmärrä miten voi tehdä omalle lapselleen noin julmasti (monessa tapauksessa ei ehkä näin, mutta tässä tapauksessa oli ennalta kaverille itselleenkin selvää että mies lähtee, mutta halusi lapsen silti) että tämä joutuu kasvamaan ehkä ilman isää.

Argh argh

tuosta e-pillereiden tehosta.
Mä olen tullut kaksi kertaa raskaaksi vaikka olen syönyt pillereitä.
Esikoisen saatua alkunsa olin vasta 15, kellon tarkasti en pillereitä ottanut (joka pv kuitenkin) ja yhden pillerin unohdin, jonka otin heti seuraavana päivänä- tulos raskaus.
Kolmannen kohdalla yritettiin yli puoli vuotta ja sitten sain työpaikan ja aloitin ehkäisyn. Pillereiden aloituksesta kaksi kuukautta ja olin raskaana.
Näitä pillereitä söin niin että yritin ne aina samaan aikaan ottaa, mutta heittojakin tuli. Unohtanut en muistaakseni yhtään pilleriä.

Mulla menee pillereistä elimistö niin sekaisin että moni lääkäri on sanonut ettei ole ennen nähnyt vastaavaa. Ehkäisykapselit ja laastarit ihan vihoviimeisiä, pää meinasi seota.
Että näinkin voi käydä kyllä, tarkoituksella en ole ehkäisiyä poisjättänyt kummallakaan kerralla.

[QUOTE="hiphei";24169564]Mä en myöskään voi ymmärtää millainen ihminen pystyy tuollaiseen petokseen
ja vielä elämään sen kanssa.

Mun ex- kaverini teki vastikaan niin. Nyt on 8kk raskaana, tuleva kahden lapsen yh.
Ei jaksa hoitaa ensimmäistäkään, mutta toinen piti saada kun kaverinsakin sai ettei vain jäisi huonommaksi. Suhde oli kriisissä jo ennen raskautta ja päätyi siihen kun mies sai kuulla että kaveri jätti ehkäsyn salaa pois.

Mä en kertakaikkiaan voi ymmärtää tälläistä käytöstä.
Mä en ymmärrä miten voi tehdä omalle lapselleen noin julmasti (monessa tapauksessa ei ehkä näin, mutta tässä tapauksessa oli ennalta kaverille itselleenkin selvää että mies lähtee, mutta halusi lapsen silti) että tämä joutuu kasvamaan ehkä ilman isää.

Argh argh

tuosta e-pillereiden tehosta.
Mä olen tullut kaksi kertaa raskaaksi vaikka olen syönyt pillereitä.
Esikoisen saatua alkunsa olin vasta 15, kellon tarkasti en pillereitä ottanut (joka pv kuitenkin) ja yhden pillerin unohdin, jonka otin heti seuraavana päivänä- tulos raskaus.
Kolmannen kohdalla yritettiin yli puoli vuotta ja sitten sain työpaikan ja aloitin ehkäisyn. Pillereiden aloituksesta kaksi kuukautta ja olin raskaana.
Näitä pillereitä söin niin että yritin ne aina samaan aikaan ottaa, mutta heittojakin tuli. Unohtanut en muistaakseni yhtään pilleriä.

Mulla menee pillereistä elimistö niin sekaisin että moni lääkäri on sanonut ettei ole ennen nähnyt vastaavaa. Ehkäisykapselit ja laastarit ihan vihoviimeisiä, pää meinasi seota.
Että näinkin voi käydä kyllä, tarkoituksella en ole ehkäisiyä poisjättänyt kummallakaan kerralla.[/QUOTE]

No ei ne ole pettänyt kun olet syönyt väärin. Taitaa ohjeissa lukea että jos unohdat pillerin niin otat sen kun muistat mutta käytät 7 päivää lisäehkäisyä eli kondomia. Ja sä et edes ohjeita ole lukenut? :D

jätin pillerit pois yli puoli vuotta sitten. yhdessä olemme olleet jo 7v. Alussa mies sanoi, että myöhemmin hankitaan lapsi(a). avioliitossa sitten riidelty asiasta. mies ei ymmärrä eikä kuuntele mua enää. menin naimisiin siinä uskossa että lapsia yritetään. enää en jaksa. ollaan 5v asiasta apeltu. puoli vuotta sitten päätin että nyt jää pillerit. jos tulen raskaaksi eikä mies sitä kestä, kasvatan lapsen yksin. olen siihen valmis.

Mielenkiinnosta kyselen, kuinka moni on lopettanut e-pillerit mieheltä salaa, koska halusi raskautua, ja mies ei lasta halunnut ?
Toivon että ämmät jotka tällaista oikeasti tekevät joutuvat yksinhuoltajiksi temppunsa seurauksena ja pysyvät sellaisina.

Rikoslaki.
1 § (24.8.1990/769)
«Petos»

Joka, hankkiakseen itselleen tai toiselle oikeudetonta taloudellista hyötyä taikka toista vahingoittaakseen, erehdyttämällä tai erehdystä hyväksi käyttämällä saa toisen tekemään tai jättämään tekemättä jotakin ja siten aiheuttaa taloudellista vahinkoa erehtyneelle tai sille, jonka eduista tällä on ollut mahdollisuus määrätä, on tuomittava petoksesta sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi.

Petoksesta tuomitaan myös se, joka 1 momentissa mainitussa tarkoituksessa dataa syöttämällä, muuttamalla, tuhoamalla tai poistamalla taikka tietojärjestelmän toimintaan muuten puuttumalla saa aikaan tietojenkäsittelyn lopputuloksen vääristymisen ja siten aiheuttaa toiselle taloudellista vahinkoa. (13.6.2003/514)

Yritys on rangaistava.

Kaverin avokki teki noin ja tuli raskaaksi. Kaveri kertoi vasta siinä vaiheessa, että piuhat on pistetty poikki jo vuosia aikaisemmin. Kumpikaan ei siis hoitanut hommaa mitenkään kovin tyylikkäästi. Loppujen lopuksi naisesta tuli yksinhuoltaja. Toisaalta parempi niin koska nyt lapsen isä on tuntematon ja valtio hoitaa elatuksen. Ehkä loppujen lopuksi kaikki voittivat?

Yhteistyössä