J
jhh
Vieras
Mielenkiinnosta kyselen, kuinka moni on lopettanut e-pillerit mieheltä salaa, koska halusi raskautua, ja mies ei lasta halunnut ?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;24169291:Mä en edes usko, että e-pillerit oikeesti vois pettää...Ne pilleriden "pettämiset" on vaan katalien eukkojen juonia, viattomien miesten päänmenoksi, "kun mä niin halusin vauvaa".
Mistä sä sen voit tietää?Olen, mutta tuli km. Tiesin kyllä että mies olisi huolehtinut lapsesta sekä halunnnut jatkaa suhdetta. Nyt uudelleen raskaana ja ihan yhdessä sovimme ehkäisyn pois jätöstä.
Oliks tää vitsi? Jos ei niin kyllä mulla petti ja tein abortin. Mut niin, ehkä mä vaan olin niin sekasin että salaa itseltäni jätin pillerit pois ja sit ku tulinki raskaaks niin en enää halunnutkaan vauvaaa :O
Olen, mutta tuli km. Tiesin kyllä että mies olisi huolehtinut lapsesta sekä halunnnut jatkaa suhdetta. Nyt uudelleen raskaana ja ihan yhdessä sovimme ehkäisyn pois jätöstä.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;24169291:Mä en edes usko, että e-pillerit oikeesti vois pettää...Ne pilleriden "pettämiset" on vaan katalien eukkojen juonia, viattomien miesten päänmenoksi, "kun mä niin halusin vauvaa".
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;24169327:Ollaan monesti tuosta kavereiden kanssa puhuttu, ja tultu siihen tulokseen, että pillereiden pettäminen on vaan urbaanilegenda.