Etana Elli
Kertokaa kannustavia tapauksia! Itse en tiedä ketään joka olisi oikeasti laihduttanut (yli 10kg) pysyvästi. Pakkohan niitäkin on kuitenkin olla, joten kertokaa jos olette itse tai tunnette jonkun!
No, ainakin äitiyskilot tiputin pysyvästi...joita kerään taas...Alkuperäinen kirjoittaja Etana Elli:Kertokaa kannustavia tapauksia! Itse en tiedä ketään joka olisi oikeasti laihduttanut (yli 10kg) pysyvästi. Pakkohan niitäkin on kuitenkin olla, joten kertokaa jos olette itse tai tunnette jonkun!
Kohtalotoveri ! Mulla vaan ne 50 kiloa kulkee vielä mukana. Kerro, miten onnistuit! Mä usein saan 10-15 kg pois, tulee takaisin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:minä olen saanut pidettyä nyt laihduttamani 50 kiloa noin 4 vuotta poissa.=) Takaisin en kilojani halua ja varuillaan oltava
Nyt ei ole tarvinnut, kun vielä imetän. Katson vaan, että, jos lounas on ravintolapitsa, niin sinä päivänä ei sitten muuta kuin porkkanoita lisäksi.Alkuperäinen kirjoittaja Elina:Tuntuiko teistä laihtuneista että jouduitte luopumaan jostakin mistä on oikeasti vaikea luopua?