onko kukaan koskaan tilannut sadkitten verkkokaupasta mitään.. ja jopa saanut tuotteen??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eka ja vika kerta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eka ja vika kerta

Vieras
me tilattiin parin kaverin kassa ennen joulua sieltä , minä hupparin, kaveri farkut... ne piti maksaa samantien. ja sitten alkoi tulla s-postilla viestejä miten kaikki hupparit olikin loppu ja farkuissa sama juttu. lupasivat lähettää kun uusia tulee. no uusia oli sitten viikon päästä tullut muttei niitä malleja mitä tilasimme. lupasivat lähettää hieman kalliimman hupparin sen halvemman hupparin hinnalla. parin päivän toimitusaika.. kuulemma. joulun jälkeen laitoin viestiä ettei ole mitään pakettia tullut.. joten halusin purkaa kaupan.. no se onnistui ja saimme rahat takaisin. mutta ihmettelen että miksi luvataan tuote lähettää kun ei kuitenkaan lähetetä. mutta palauttavat rahat kuitenkin sitten ilman "tappeluja". onko tuolta kukaan koskaan saanut mitään.. vai oliko vain meillä tällänen outo tilaus?

joo no mä olen odottanut kenkiäni parisen viikkoa, viime viikolla lupasivat että eilen maanantaina olisivat perillä mutta eipä näkynyt, eilen sitten illalla laitoin s-postia enkä ole saanut minkäänlaista vastausta. Alkaa pikku hiljaa hermot menemään tällaiseen touhuun, etukäteen olen ne kuitenkin maksanutkin.

Joo, tilasin sieltä kengät 29.12 eivätkä ole vieläkään tulleet! Noin 2- 7 arkipäivässä niitten pitäisi tulla, mutta nyt on menny suunnilleen 15 arkipäivää aika bootseja näy eikä kuulu. Olen yrittäny ottaa sinne yhteyttä sähköpostilla pariinkin kertaan mutta ei vastausta, eivätkä vastaa myöskää puhelimeen....Kyrsii!

Tein kenkätilauksen 01.08.2010 ja maksoin tilauksen samantien tililtäni.Kenkiä ei kuulunut,pari yhteydenottoa tein ja sain jopa pari vastausta,viikon viiveillä tosin.Lopulta otin yhteyden kuluttajaneuvontaan josta sain ohjeet miten toimin,siltikään ei kuulunut mitään.Sitten kuluttajaneuvoja oli firmaan yhteydessä ja nyt 07.09.2010 olivat palauttaneet tililleni kenkärahan viivästyskorkoineen,mutta yhä ilman selitystä.Älkää ihmeessä tilatko putiikista mitään!!!!

tilasin sieltä kuukausia sitten kengät, joita ei koskaan tullut. Sen sijaan lasku, laskunmuistutus ja perintäilmoitus saapuivat perille!! yrittänyt monta kertaa ottaa s-postilla yhteyttä eivätkä vastaa!! nyt tulee rikosimoitus kyseisistä huijareista!

tilasin myös kengät maksoin etukäteen ei tullut niitä...lähetin postia moneenkertaan...uhkailinki jo sit palauttivat rahat tilille...tykkäsin kengistä ja kokeilin tilata ennakko tilauksella olisi pitänyt maksaa jokin pieni ennakko maksu arvaa maksoinko :) sit tuli ulosotto toimistolta krävöö kirje...soitin sinne ja sanoivat että revi lasku...ÄLKÄÄ TILATKO MITÄÄN ...HUIJARI FIRMA

Yhteistyössä