M
Milla00
Vieras
Puistossa jossa olemme käyneet jonkin aikaa on muodostunut jo äitien kesken jotkin ryhmät. Yritän aina tilaisuuden tullen jutella varsinkin uusille kasvoille, mutta ns. vakio äiti porukka joka sielä käy niin heihin en ole saanut oikeen kunnollista puhe yhteyttä kun aina he keskenään vaan juttelevat omista asioistaan enkä kehtaa siihen väliin mennä. Tulevat puistoonkin yleensä porukassa tai toisen äidin kans. Itse kun menen pienen taaperoni kanssa puistoon jotkin "vakio" äidit katsovat tuimasti eivätkä ainakaan tervehdi. Heidän lapsensakin ovat tottuneet leikkimään keskenään. Surullista kun tyttöni on arka uusien ihmisten suhteen ja sitten puistossakaan ei yleensä pääse tutustumaan toisiin lapsiin. Itsellä on tunne niinkuin en oikeen kuuluisi heidän "porukkaan" kun heillä on jo useita lapsia ja äidit ovat mutenkin ehkä minua vanhempia. Äideillä tuntuu olevan vähän sama meininki kuin uuteen kouluuun mennessä, että pitää saada heti ryhmät muodostettua ja ulkopuolelle jäänyttä katsotaan vaan säälivästi. Itse olen tottunut juttelemaan ventovieraiden kans joten uskallan kyl mennä juttusille, mutta kun vaistoan vaan semmosen huonon hengen siellä.