Onko kukaan kokeillut Nutriletin dieettejä painonpudotukseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marceille
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marceille

Jäsen
07.03.2008
537
0
16
Itse ajattelin kokeille Tehostarttia (5vrk) nyt painonpudotuksen alkuun pääsemiseksi. Jos jollakulla on kokemusta noista dieteeistä, kertokaa niitä. Ja vinkkejä mitä kannattaa ottaa huomioon jne...

Kokeiltu on. Toimii niin kauan kuin pysyy litkuilla. Sit helposti repee dieetin jälkeen mussuttaan kaikkea. Mut saa niillä startin ja paino lähtee nopeasti laskuun. Vaatii siis ruokailutapojen tarkistusta niiden jälkeen.

Minulla putosi paino 4kg 5vkk:n tehostartissa. Harrastin liikunta (kävelylenkki 1h tai jumppa 1h) kerran päivässä joka päivä. Ja söin vain ne mitä paketissa oli. Vettä join runsaasti.
Mutta HETI kun dietti loppui, minulla oli valtava himo syödä kaikkea mahdollista! Ja paino tuli nopeasti tuplaten takaisin. Ei siin minun juttu nuo "litkut", koska hirveä himo tuli kaikkea ruokaa ja kerkkuja kohtaan.

Äiti oli myös tuolla 5 päivän kuurilla. Hän ei liikkunut juuri ollenkaan. Hänellä ei maha toiminut koko aikana, ja paino putosi vain PUOLI kiloa. :(

Olen nyt kolmannella kerralla . Neljäs päivä aluillaan.. -2,6kg näytti vaaka aamulla. Muista juoda! Mulla on koko ajan pientä päänsärkyä, tiedän kokemuksesta, että kolmas ja neljäs päivä on pahimpia, sitten helpottaa.
Jos jatkaa pidempään kun 5pvä, kannattaa vaikka vissyä juoda myös, muuten suolatasapaino saattaa heitellä, suolarae kielelle helpottaa myös jos huimaava tai huono olo.
Edellisillä kerroilla paino putos -4,5kg /8 päivää ja -6kg/ 2 viikkoa, eikä ole tullut takaisin, kun väliajat olen muutenkin ollut ruokavaliolla. Painonpudotusta -25kg /11kk :)
p.s naturdiet vähän edullisempi ja vanilija/mansikka herkkua jääkylmänä...

Yhteistyössä