Onko kukaan kokeillut 13 vrk:n aineenvaihdunta diettiä?

Ja jos on niin kertokaa omista kokemuksistanne,

Aamulla kyselin jo tuolta vauva sivuilta mut ei siellä saanut vastausta.

Tiedän kyllä et ei mitkään pikadietit ole kannattavia pitemmän päälle,mutta olen äärettömän huono noudattamaan pitkä aikaisia diettiä, vaan nyt ajattelin jos sais nopeesti muutaman kilon pois ja sit olis helpompaa laittaa muukin elämä kondikseen, tälläkin hetkellä syön ja liikun normaalisti mut kilot vaan tuntuu kestävän tossa mahan ympäsillä

pitkä kiekko harmaan
Mie en ole tuota kokeillut, mutta esim. vissydieetillä olen ollut kaks kertaa. Miulta ei lähtenyt tuolloin kuin 3-4 kg, (vaikka sitä orjallisesti noudatin ja hurjaa 9 kg:n pudotusta luvattiin)....no, ymmärränhän mie sen, että ihan tajuton määrä tuo oliskin, varsinkin kun ei ole sitä pudotettavaa kymmeniä kiloja.
Jos haluaa olla oikein masokisti, on vissydieettikin ihan "kiva" vaihtoehto testata omaa kurinalaisuuttaan.

Mulla oli nuorempana sellaisia kahden viikon kolmen k:eek:on dieettejä. Eli kahteen viikkoon en mitään syönyt, mutta juoda sai kahvia, kokista ja kaljaa :whistle: (tuosta mut kyllä nyt joku saattaa tunnistaakin...) Se oli silloin kun oli vielä niin nuori ja typerä. Jos kävelin kotiin uimahallista 6km, sain syödä yhden banaanin... Siis normaalisti, ei tuon kuurin aikana... huh huh.

kokeillut
olen. nyt menossa kolmas kerta. aikaisemmilla kerroilla paino putos n.5kg.
nyt on kahdeksas päivä menossa, kiloja pudonnu 3.
olen ollut marraskuun alusta painonvartijoissa. ja jouluna herkuttelin parina päivänä, paino ei noussut mutta halusin jotenkin jatkaa laihduttamista oikein kevyesti "kituuttaa" mässäilyn jälkeen. mutta kun tää 13 päivän kuuri on ohi jatkan painonvartijasydemillä.
tää on "sairaaladieetin" nimellä mutta tokkopa oikeasti on.
tässä syödään lihaa kerta annoksena 250g, kalaa 300g, kinkkua 50g. joinakin päivinä on tosi vähän syömistä esim

aampala: 1 kuppi kahvia, sokeripala, 1 palapaahtoleipää.

lounas: pinaattia n200g, 1 tomaatti, 1 tuorehedelmä.

päivällinen: 50g kinkkua, 2 keitettyä munaa, runsaasti vihreää salaattia+sitruunaöljykastike, 1 tuore hedelmä.

jonkun mielestä voi tuntua et siinähän saa syödä "paljon", mutta sellasten kun minä ei meinaa mennä alas 200g keitettyä pinaattia tai pelkkä vihreä salaatti :x
nyt kun on 8. päivä menossa olen autuaasti jättänyt ne pois.
vaikka rakastan esim pinaattikeittoa on se kaukana pelkästä keitetystä pinaatista.

kyl tää tuntuu välillä kauheelta ittensä kiduttamiselta, mutta eihän tää kestä kuin 13päivää ja sit taas tuntuu painonvartijoissa et saa syödä "hirveesti" =)

Yhteistyössä