onko kukaan kerinnyt kokeilemaan tuota nicorette suusumutetta???

  • Viestiketjun aloittaja "hhh"
  • Ensimmäinen viesti
Nikkis
Olen kokeillut. Hieman ristiriitainen kokemus.....maku on raikas minttu, muuta mulle jäi suuhun jotenkin outo jälkimaku. Aluksi alkoi helposti yskittää toi suihke. Vaikuttaa nopeemmin kuin laastari tai purkka. Pari suihkausta kun vetäsee putkeen niin tulee hetkellinen humaltunut olo. Pitää röökin himon loitolla, mutta lyhyemmän eikaa kuin purkka, joten suihkuteltava on ahkerasti.

Itse en aio ostaa toiste. Purkka on mulle parempi. Noi kokemukset on niin yksilöllisiä, jollekin toiselle suihke voi olla ihan järjettömän hyvä tuote. Hyvä niin, että kaikille on vaihtoehtoja,
 
Lopettanut
Lopetin tupakoinnin reilu 3 kk sitten suusumutteen avulla. Olen polttanut lähes 20 vuotta ja lopettanut tupakoinnin lukemattomia kertoja, hankalinta minulle on ollut tupakattoman elämäntavan ylläpitäminen. Aikaisemmin olen lopettanut purukumin, laastareiden ja erilaisten tablettien sekä reseptilääkkeiden avulla mutta koskaan lopettaminen ei ole ollut näin helppoa. Ensimmäisestä suusumuteannoksesta tuli heikko olo mutta jo muutaman käyttökerran jälkeen vastaavaa olotilaa ei tullut. Sen sijaan sumute vaikuttaa välittömästi tupakanhimoon. Kalliista hinnasta huolimatta, suosittelisin kokeilemaan. Itsellä ainakin tupakkaan on kulunut tuhottomasti rahaa, joten sumutteeseen kulunut raha on pientä tässä konkurssissa. Piti vielä sanomani, että ensimmäiset sumutteet kestivät n. Viikon, nyt kahdesta kolmeen viikkoon. Kohta edessä on sumutteen käytön lopettaminen kokonaan. Toivon, että tupakatonta elämäntapaa tukee juoksuharrastuksen aloittaminen ja voi kuinka kevyesti lenkkari nyt nousee..
 
perseensuti
Käväsin hetken mielijohteesta noutamassa sumuttimen jos toimisi paremmin kuin laastarit (ei pysy kiinni jos vähänkin hikoilee)tai purkka jota nyt ei erkkikään jaksa jauhaa.

Ensimmäinen sumutus tuotti tuloksia kuin olisi vetänyt muutamankin röökin putkeen jotenkin vahingossa eikä tupakkia tehnyt mieli pariintuntiin. Poltan helposti 20 savuketta päivässä ja sumutin tulee erittäin paljon halvemmaksi jos ja kun kestää viikonkin sumutella yhdellä putkilolla.

Hyvää kamaa : )
 
"eepu"
On testattu sumutteet ja purkat. Molemmissa sama vika, ne sisältää propyleeniglykolia. Joka toinen ihminen on enemmän ja vähemmän allerginen tälle ainesosalle. Joten paras ja edullisin vaihtoehto itselleni on sähköhöyrystin ja VG vegetable glycerin nesteet. Kuukaudessa menee 30ml nestettä ja kuukauden hinnaksi tulee 10e, halpaa on!
 
[QUOTE="eepu";29764011]On testattu sumutteet ja purkat. Molemmissa sama vika, ne sisältää propyleeniglykolia. Joka toinen ihminen on enemmän ja vähemmän allerginen tälle ainesosalle. Joten paras ja edullisin vaihtoehto itselleni on sähköhöyrystin ja VG vegetable glycerin nesteet. Kuukaudessa menee 30ml nestettä ja kuukauden hinnaksi tulee 10e, halpaa on![/QUOTE]

Tulee vielä halvemmaksi, kun ostat pohjat ja makuaineet erikseen ja sekoitat itse.
 
Vierailija1
Mieheni lopetti yli 20v tupakoinnin suihkeen avulla. Ehdittiin ostaa niitä jo valmiiksi, eli meillä jäi muutama avaamaton paketti käyttämättä. Jos joku haluaa, ne saa puoleen hintaan, etteivät jää hukkaan.
 
kokeilin
Minulle sumutetta riitti suihkaus per tunti-kaks. Tosin kerkesin käyttää pari päivää enkä sen jälkeen ole tarvinnut mitään. Viekkareita ei ollut. Raskaus näköjään paras apu lopettamiseen ;)
 
"Syystuuli"
Itse lopetin tupakoinnin Nicorette-sumutteen avulla. Pidin itsellä jemmassa muutaman paketin, jos vielä on tarvetta, mutta nyt tiedän, etten niitä enää tarvitse. Jos joku haluaa, myyn ne halvemmalla pois. Kaksi avaamatonta pakettia löytyy, voin myydä ne 30 eurolla. Sähköposti on syystuulinen@outlook.com
 
hyi
Ostin ja oli ihan kauhea kokemus. Suihkeen jälkeen polttava tunne ja sylkeä tulee hitveesti suuhun. Vedetkin tuli silmiin. Mistä sennsitten tietää onoo allergeninen vai ei?
 
miecare
Tänään aloitin tuon sumutteen kokeilun.. No heti kätevänä suihkautin omaan silmään ku rupesin sulkeen purkkia. Voin sanoo et kirveli niin"PIIIIIIIP" mut jokatapauksessa vie tupakan himon heti pois ku sitä suihkauttaa maku on suussa ku ois oikein vahvaa röökiä piipusta imassu...
 
extu
Nikotiini on huume josta pyritään eroon lopettamalla tupakointi. Nikotiinituotteiden käytöstä on lopettamisessa pelkkää haittaa. Tupakanhimo lievittyy ja loppuu kokonaan muutamien viikkojen kuluessa kun nikotiinin käyttämisen lopettaa.
 
Lopettanut
On kyllä hyvä tuote, sain lopetettua ja yllättävän nopeasti. Ehdin ostaa sumutteita enemmän kuin tarvitsin, joten jos joku on kiinnostunut, myyn ylimääräiset edullisesti pois. Muutama avaamaton paketti Nicorette sumutinta jäi. Sähköposti on tnst85@outlook.com
 

Yhteistyössä