Onko kukaan käyttänyt laihdutusvalmisteita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja läskeistä eroon
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

läskeistä eroon

Vieras
5-10 kg pitäisi saada pois. Olen lisännyt liikuntaa reippaasti ja olen yrittänyt syödä terveellisesti. Piukassa tuntuu läskit olevan, joten haluaisin vähän lisäpotkua tähän hommaan jonkun laihdutusvalmisteen avulla. Tiedän, että pysyviä tuloksia saa vain muuttamalla elintapojaan pysyvästi ja sitä olen nyt yrittänytkin. En ole tyytyväinen omaan kroppaani ja siitä huolimatta herkuista luopuminen on mulle tosi vaikeaa. Ajattelin, että jos saisin vähän lisämotivaatiota jonkun laihdutusvalmisteen avulla. Mutta mutta, tässä kohtaa tulee ongelma. Mulla on täysin laktoositon ruokavalio ja ainakin Nutriletin tuoteselosteissa näyttää olevan monessa maitojauhetta. Onko sellaisia vastaavia tuotteita olemassa, jotka olisivat maidottomia tai vähintään vähälaktoosisia?

Alkuperäinen kirjoittaja läskeistä eroon:
5-10 kg pitäisi saada pois. Olen lisännyt liikuntaa reippaasti ja olen yrittänyt syödä terveellisesti. Piukassa tuntuu läskit olevan, joten haluaisin vähän lisäpotkua tähän hommaan jonkun laihdutusvalmisteen avulla. Tiedän, että pysyviä tuloksia saa vain muuttamalla elintapojaan pysyvästi ja sitä olen nyt yrittänytkin. En ole tyytyväinen omaan kroppaani ja siitä huolimatta herkuista luopuminen on mulle tosi vaikeaa. Ajattelin, että jos saisin vähän lisämotivaatiota jonkun laihdutusvalmisteen avulla. Mutta mutta, tässä kohtaa tulee ongelma. Mulla on täysin laktoositon ruokavalio ja ainakin Nutriletin tuoteselosteissa näyttää olevan monessa maitojauhetta. Onko sellaisia vastaavia tuotteita olemassa, jotka olisivat maidottomia tai vähintään vähälaktoosisia?

maidoton, vähälaktoosinen ja laktoositon kaikki ihan eri asioita. mitä sulle pitäis olla, puhut laktoosittomasta, ja sitten sulle kävis vähälaktoosinen?

Alkuperäinen kirjoittaja Katruska:
tee itse kasvis sose keitto tai kaalikeitto, voi tehdä ihan maidoton ruoka.

siihen kaalikeittokuuriin en ryhdy. Vaikka haluan kovasti laihtua, kaali ei mene alas. Pelkkä hajukin tekee niin pahaa, että ei kiitos. Jotkut valmistuotteet olisivat käteviä, kun pienten lasten kanssa pitäisi saada helposti ja nopeasti tehtyä ruoka ja syötyä. Yksi ongelma mulla on just se, että kun vihdoin pääsen itse syömään, nälkä on jo törkeän kova ja tulee helposti syötyä liikaa. Lasten kanssa yhtä aikaa syöminen ei onnistu tällä hetkellä, ellei halua syödä kylmää ruokaa. Oma ruokailu keskeytyy syystä tai toistasta niin monta kertaa, että mieluummin odotan, että lapset on syöneet ja menneet päiväunille, niin saan rauhassa syödä ateriani lämpimänä.

Alkuperäinen kirjoittaja vv:
Alkuperäinen kirjoittaja läskeistä eroon:

maidoton, vähälaktoosinen ja laktoositon kaikki ihan eri asioita. mitä sulle pitäis olla, puhut laktoosittomasta, ja sitten sulle kävis vähälaktoosinen?

Periaatteessa mulla pitäis olla kokonaan laktoositon eli normaalit, maitoa sisältävät ruuat teen laktoosittomasta maidosta. Samoin jogurtit ja rahkat yms laktoosittomina. Satunnaisesti pystyn käyttämään vähälaktoosista, koska voin silloin käyttää laktaentsyymikapseleita. Eli muutaman päivän voisin käyttää sellaisiakin tuotteita, mutta en ns normaaleja maitotuotteita. Kokonaan maidoton ei tarvitse olla, mutta sekin tietysti käy, koska silloin ei tarvitsisi miettiä laktoosijuttuja ollenkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Emiilia:
Herba lifellä laihdutin semmoisen 10 kg heittämällä. Ja muistaakseni ne on laktoosittomia. Ne on niin kalliita, että sitten on ihan oikeesti pakko noudattaa sitä diettiä. ;)

mitä ne maksaa? mihinkään älyttömän hintaiseen mulla ei ole varaa.

Yhteistyössä