Onko kukaan käynyt tuolla Muumimaailman Taikatalvessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ammattilainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Ammattilainen

Vieras
Mietitään että lähdettäiskö käymään sunnuntaina. Mut onko siellä mitään kivaa nyt kun ei varmaan luntakaan ole.. Aika ankea talvi :( Onko kukaan käynyt siellä tällä viikolla? Millaista oli ja kannattaako?

Mun tytöt oli tätinsä kanssa ja olivat ihan haltioissaan. Siellä oli mäki missä oli lunta siis tuotu jostain sekä sitten oli hiihtokisat. Sai myös grillata makkaraa. Jopa kaikki muumihahmot olivat paikalla paitsi niisku, mörkö ja vilijonkka. Ainoa miinus oli se, että netissä lukee alle 3v ilmaiseksi mutta tosiasiassa se on alle 2v ilmaiseksi.

Alkuperäinen kirjoittaja sara:
Mun tytöt oli tätinsä kanssa ja olivat ihan haltioissaan. Siellä oli mäki missä oli lunta siis tuotu jostain sekä sitten oli hiihtokisat. Sai myös grillata makkaraa. Jopa kaikki muumihahmot olivat paikalla paitsi niisku, mörkö ja vilijonkka. Ainoa miinus oli se, että netissä lukee alle 3v ilmaiseksi mutta tosiasiassa se on alle 2v ilmaiseksi.

Siinä taikatalven mainoksesssa oli että alle 2 v ilmaiseksi, mut kesällä on alle 3 v. ilmaiseksi Outoa mun mielestä... :(

Ai siis on vartavasten lunta??? Sit jo melkein pitäs harkita käyvänsä, kun ei muutenkaan pääse mäkeen. Omat sukset vissiin kans kuuluu ottaa jos hiihtää haluaa? Voiko se tekolumikaan siellä kestää, kun Turussa oli tänään 7 astetta lämmintä?

Millonhan toi ikäsääntö on muuttunut? Kesällä vielä 2,5 v. pääsi ilmaiseksi.

Yhteistyössä