Onko kukaan käyny siinä kampaamossa joka on myllyssä siinä alakerrassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
siellä päässä missä on kiinalainen ja kenkäkaupat ja pesula ym.

entä olisko turussa joku hyvä ja NUOREKAS kampaamo? ja tietty suht edullinen.
paljon ei toi googlettaminen auta ku ei siellä tuu tietoon et onko siellä nuorempaa väkeä töis vai mummoja.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kaverini kävi myllyn kampaamossa (en nyt muista kumpi se niistä oli) mutta sai aivan järkyttävän leikkauksen. meni siis hiukset pilalle.

oikeesti?! vai yritäkkö pelotella? voisin jotenki kuvitella et se sun kaveri olis sit käyny hairStoressa jonne ite en missään nimessä mene.

Olen käynyt pari kertaa, ihan ok paikka, nuorekaskin. Mutta ne hinnat!! Maksoin ristiselkään ulottuvien hiusten leikkauksesta + väri+raidat 130?!!! Turun keskustasta sain "saman setin" lähes puolet halvemmalla!

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Olen käynyt pari kertaa, ihan ok paikka, nuorekaskin. Mutta ne hinnat!! Maksoin ristiselkään ulottuvien hiusten leikkauksesta + väri+raidat 130?!!! Turun keskustasta sain "saman setin" lähes puolet halvemmalla!

Siis missä saa niin halvalla, että pääsee alle 100 euron jos on pitkien hiusten värjäys? Kerro heti! Täällä hevonkukussakin menee satanen!

kamalan kallista! mulla lyhyet hiukset ja haluisin ne vielä lyhyemmiks mut en rupea maksaa mitään järkkyjä kiskurihintoja.

Ei voi mitenkään pitää paikkaansa. Tai sitten olet käynyt jollain wannabe-kampaajalla. Meidän lähiökampaamossakin maksaa olkapäille ulottuvien hiusten leikkaus ja värjäys 75-80?, saati sitten jossain keskustassa todella pitkien hiusten käsittely. Eli jos olet tuohon hintaan saanut Myllystä käsittelyn, se oli edullinen.

Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:

Ei voi mitenkään pitää paikkaansa. Tai sitten olet käynyt jollain wannabe-kampaajalla. Meidän lähiökampaamossakin maksaa olkapäille ulottuvien hiusten leikkaus ja värjäys 75-80?, saati sitten jossain keskustassa todella pitkien hiusten käsittely. Eli jos olet tuohon hintaan saanut Myllystä käsittelyn, se oli edullinen.

Halpana mäkin tuota Hiushuone Juvosta olen pitäny ja siksi siinä käynykkin. Nyt kyllä olen löytäny halvemman vaihtoehdon Pöytyältä.

D.E.M.O:sta sain leikkauksen ja monisävy-värjäyksen 75?:lla. Myllyn kampaamosta en ole alle 100? ulos astunut. Törkeän kallista mielestäni.

mut siis eikö kukaan halua nyt mainostaa ja kehua jotain kampaamoa jossa sais hyvää asiantuntevaa palvelua ja kohtuu hinnalla ja jossa olis siis nuorempi kampaaja(ei mikään teini tai aloitteleva) jolla olis intoa uudistaa asiakkaan "peruukkia".

D.E.M.O:sta sain leikkauksen ja monisävy-värjäyksen 75?:lla. Myllyn kampaamosta en ole alle 100? ulos astunut. Törkeän kallista mielestäni.

Kävin katsomassa tuon kotisivuja ja siellä oli kyllä aika edulliset hinnat. Aikamoisen harvinaista keskusta-alueella :) .

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mut siis eikö kukaan halua nyt mainostaa ja kehua jotain kampaamoa jossa sais hyvää asiantuntevaa palvelua ja kohtuu hinnalla ja jossa olis siis nuorempi kampaaja(ei mikään teini tai aloitteleva) jolla olis intoa uudistaa asiakkaan "peruukkia".

D.E.M.O:sta sain kyllä hyvää ja asiantuntevaa palvelua ja kampaajat olivat nuorehkoja (alle 30v.), mutta kuitenkin kokeneita. Aion mennä toistekin. Ja itsekin menin sinne uutta ilmettä hakemaan, vailla päämäärää, ulos kampaamosta astuin ihanassa hiusvärissä ja leikkauksessa. Se on siinä Turun linja-autoaseman lähellä.

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:

Halpana mäkin tuota Hiushuone Juvosta olen pitäny ja siksi siinä käynykkin. Nyt kyllä olen löytäny halvemman vaihtoehdon Pöytyältä.

Missä päin? Tai mikä noista?

katoin noi demon sivut,ihan ok hinnat ite tähän asti maksanu ehkä saman verran tai hiukan vähemmän mut oonkin käyny pienen paikkakunnan kampaamossa jossa olen ollu vakkarikävijä ja siks saan aina välillä hiukan alennusta mut nyt ajattelin et vois mennä jonnekki muualle ja koittaa mikä on tulos.

Mikä on muuten kalotialue?tuolla hinnastossa vaan oli ...vai tuliko mulle lukihäiriö...

hei haloo ihmiset, jos meette johonkin kauppakeskukseen niin tottakai siellä on hinnat kalliimmat jos pelkkä paikan vuokrakin voi olla 10 000€/kk ?????!! myllyssä on 4 kampaamoa, hairstore, hiuskeskus, zoom ja sokoksella oma. halvin taitaa olla ehkä hairstore?? en oo täysin varma. hiuskeskuksessa on ainakin nuorta porukkaa, siellä vaihtuu työntekijät niin nopeesti että usein siellä on vastavalmistuneita. muutama sama naama siellä on tainnut pyöriä monta vuotta eli on siellä varmaan osaavaakin porukkaa. tai miksipäs ei vastavalmistunutkaan hyvin leikkaisi, niillähän se viimeisin koulutus on. eli uudet jutut on hallussa, mutta vasta valmistuneelta on turha mennä odottamaan esim. täydellistä jenkkisiiliä mitä aika harvoin missään nykyään näkee. Hairstorelta olen itse saanut hyvää palvelua ja edullisia tuotteita! leikkaukseen ja väriin olen aina ollut tyytyväinen! kyllähän sekin lysti aina maksaa mutta mielummin maksan enemmän hyvästä kuin vähän huonosta! :) hairstorella työntekijät käy paljon koulutuksissa joten heillä on hyvin tiedossa kaikki uudet jutut! ite oon antanut aina vapaat kädet. on tullut huomattua jos antaa liikaa vaatimuksia niin lopputulos ei ole lähelläkään täydellistä! kyllä se kampaaja itse näkee mistä kannattaa leikata ja paljonko! :) jos itse sanon että haluan suoran otsatukan vaikka otsassa pyörylöitä, kampaaja varoittaa ja silti haluan niin onko lopputulos se mitä haluan? no ei :D ja sittenkö syytetään kampaajaa?? :D yleensä se tuppaa olemaan "omasta päästä kiinni" jos ei tule hyvää jälkeä, ei ne kampaajat taikureita kuitenkaan ole :)

Olin Myllyn Hiuskeskuksessa sunnuntaina. Mulla on ohuet olkapäille ulottuvat hiukset. Halusin raitoja. Kampaaja laittoi raitoja ja folioita päähäni puolitista tuntia ja teki 2 kertaa lisää väriä. Ikinä ei ole kestänyt niin kauaa, eikä väriä ole tehty koskaan lisää. Leikkauksessa meni varmaan 15 minuuttia ja muotoilutuotteita en halunnut, koska aikaa oli mennyt jo niin kauan, enkä halunnut niistä enää mitään maksaa, salille kun olin menossa.

No, sain kokonaan raidoitetun ihan ok. lopputuloksen, leikkauskin ok. Aikaa meni 2,5 tuntia. Hinta oli 125 euroa. Olin niin shokissa, etten kysynyt miten voi olla niin kallis. Pelkät raidat 80 euroa. Siis yksiväriset raidat. Ei kai ole minun vika, jos kampaaja on hidas. Samanlaisen käsittelyn saan esim. Naantalin kylpylässä alle 2 tuntiin ja huomattavasti halvemmalla. Kannattaako mennä reklamoimaan. Heidän hinastoaan ei ole myöskään saatavilla internetissä, joten asiakkaat voivat yllättyä hinnasta aika usein.

Niin, ja olen maksanut saman verran joskus kun olen ollut oikeasti hyvällä kampaajalla, jolla on omaa näkemystä ja panostaa esim. leikkaukseen...

Kävin myös ko. kampaamossa, leikkaus ja värjäys 2:lla värillä 140€! työntekijäpoika oli hyvä ja todella mukava. Mutta kassalla 2 nyrpeäilmeistä naista, ehkä omistajia, ei hymynhäivää, heiltä olisi odottanut parempaa asiakaspalvelua. Ensimmäinen ja viimeinen kerta, hinta oli pöyristyttävä, mutta maksaahan se,jos kassalla tyhjänpanttina 2 töykeää naista, ja tästä syystä varmaan asiakaskato. Olin ainoa asiakas! Pojalle kuitenkin kiitos!

Uusimmat

Yhteistyössä