Olin Myllyn Hiuskeskuksessa sunnuntaina. Mulla on ohuet olkapäille ulottuvat hiukset. Halusin raitoja. Kampaaja laittoi raitoja ja folioita päähäni puolitista tuntia ja teki 2 kertaa lisää väriä. Ikinä ei ole kestänyt niin kauaa, eikä väriä ole tehty koskaan lisää. Leikkauksessa meni varmaan 15 minuuttia ja muotoilutuotteita en halunnut, koska aikaa oli mennyt jo niin kauan, enkä halunnut niistä enää mitään maksaa, salille kun olin menossa.
No, sain kokonaan raidoitetun ihan ok. lopputuloksen, leikkauskin ok. Aikaa meni 2,5 tuntia. Hinta oli 125 euroa. Olin niin shokissa, etten kysynyt miten voi olla niin kallis. Pelkät raidat 80 euroa. Siis yksiväriset raidat. Ei kai ole minun vika, jos kampaaja on hidas. Samanlaisen käsittelyn saan esim. Naantalin kylpylässä alle 2 tuntiin ja huomattavasti halvemmalla. Kannattaako mennä reklamoimaan. Heidän hinastoaan ei ole myöskään saatavilla internetissä, joten asiakkaat voivat yllättyä hinnasta aika usein.
Niin, ja olen maksanut saman verran joskus kun olen ollut oikeasti hyvällä kampaajalla, jolla on omaa näkemystä ja panostaa esim. leikkaukseen...