Onko kukaan käyny alle 2veen kanssa Bulgariassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rouvaliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

rouvaliini

Aktiivinen jäsen
24.09.2007
4 613
0
36
Kannattaako roudata mukana koko viikon vaipat vaan löytääkö sieltä kunnollisia vaippoja (mieluiten housuvaippoja, mut tarratkin käy)? Entäpä lasten ruuat? Kannattaako purkit kulettaa Suomesta vai onko siellä jos siis tarttee hätävara ruokaa? Muitakin kokemuksia ja vinkkejä otetaan vastaan. meillä lähtijä on 1v10kk.

Ruokapurkit oli paljon kalliimpia kuin Suomessa, ja pikkukaupoissa ainakin tosi pieni valikoima. Missään isoissa marketeissa ei tullut käytyä. Ton ikäiselle sais kyllä varmaan ihan ravintolastakin ruokaa tilattua.
Tosin ravintolaruoka ei ollut siellä kovin herkullista, verrattuna moniin muihin etelänmatkakohteisiin...
Vaippoja löytyy tietysti, ainakin Pampersia on yleensä joka maassa saatavilla.
Me käytiin siellä 2008 loppukesästä. Poika oli silloin 9 kk ikäinen ja tyttö 3v.

On vaippoja ja ruokaa, veisin kyllä paketin mennessä ettei tule sit "hätä käteen" :D
Ja purkkiruuat ihan erilaisia mitä täällä. Mulla ei niin kokemusta ravintolaruuasta, hotellin ruoka oli kahden reissun perusteella aivan pyllystä, meidän 1,5v ja 3v ei syöny viikkoon oikein mitään, 5v söi kyllä. Että ruuan suhteen ei kannata odottaa mitään niin ei sit pety pahasti!

Minä oon käynyt, maidot ja vaipat oli mukana, sekä vähän purkkiruokaa, lapsi oli jo päälle vuoden, joten söi sit ihan ravintolasta "kotiruokaa" lisäksi. Hyvin meni ja kenellekään ei tullut vatsapöpöä. :) Mukavaa matkaa.

Sunny Beachilla oltiin viime kesänä 1v4kk kanssa.
Jouduttiin ostamaan loppuviikosta vaippoja, kyllä niitä löytyi ihan niistä kulmakaupoistakin. Mutta hinnat tosi suolaisia..teippivaippoja. Ja hajustettuja.
Ruokapurkit ja puurotetrat oli myös mukana. Kyllä siellä jotain satunnaisia purkkeja oli myytävänä.

Yhteistyössä