Onko kukaan kasvattanut kulmakarvoja?

  • Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti
Turkilmas
Mä meinaan huomasin että meikäläisen kulmathan on ihan karseat :D. Ja kun kerran omasta takaa karvoja löytyy, niin ajattelin kasvatella kulmia ja muotoilla sitten uudelleen.

Mutta mitenköhän pitkä prosessi mahtaa olla? Kestääkö hermo karmeita välivaihe kulmia?
 
no mä oon täs jo kuukausia kasvattannut kun nyt on kulmamuoti rehevämpi ku kymmenen vuotta sitten jolloin aloitin säännöllisen nyppimisen ja voi kakka kun on pitkästi aikaa vievää touhua. ihan siistinä ne on kokoajan pysyneet kun kulmakynää käyttää mut edelleen on joku lovi johon ei tuuheaa karvoitusta ole kasvanut, pari haiventa vaan.
 
Minä olen kasvattanut :wave:
Muotoilin kyllä kesken kasvattamisoperaationkin kulmiani nyppimällä irtokarvoja pois. En tiedä, mitä mieltä kosmetologit ovat, mutta sorruin välillä leikkaamaan pisimpiä karvoja myös kynsisaksilla :xmas:
 
mulla oli pari vuotta sitten se kasvatus edessä..halusin uuden muodon noihin..
kyllä se kuukaus menee...
eli kesäloma kuukaus et voi lippis silmillä juosta :D
tekis mieli taas ns päivittää malli ihan kosmetologilla...
eli kaipa se pitäs kasvattaa taas
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja täysin virtauksista ulkona:
Ahaa. Siis millainen kulmakarvamuoti on nyt?
No ei oo kyllä muodista aavistustakaan :D. Huomasin vaan että meikäläisen kulmat on ihan ihmeelliset malliltaan ja toinen kulma varsinkin ihan hölmö :/
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja raparperitaivas:
Hmmm... en ole KOSKAAN nyppinyt saati nypityttänyt kulmiani joten ilmeisesti siis kasvatan niitä koko ajan ja parhaillaan :D Eikä oo yhtään vaikeeta, hyvin kestää hermo :LOL:
Mun on pakko nyppiä. Meikäläisellä kun on SEMMOSET pensaat ilman nyppimistä :D. Yks mun kosmetologikaveri kerran nyppis mun kulmia ja kiros miten voi olla mahdollista että mun kulmakarvoja kasvaa lähes hiusrajaan asti :D :D.

Lisäksi ne kasvaa yhteen ja aikalailla myös joka hemmetin paikkaan :D :D
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja anuuu:
no mä oon täs jo kuukausia kasvattannut kun nyt on kulmamuoti rehevämpi ku kymmenen vuotta sitten jolloin aloitin säännöllisen nyppimisen ja voi kakka kun on pitkästi aikaa vievää touhua. ihan siistinä ne on kokoajan pysyneet kun kulmakynää käyttää mut edelleen on joku lovi johon ei tuuheaa karvoitusta ole kasvanut, pari haiventa vaan.
Mäkin mietin just että tokkopa ne kulmat enää niin tuuheina kasvaa kuin mitä joskus aikoinaan on ollut. On sen verran tehokkaasti tullut nypittyä karvoja jo monta vuotta, kait ne siitä väkisin ohenee ja harvenee.

No, kokeillaan, ei kai tässä muukaan auta :)
 

Yhteistyössä