Onko kukaan käyttänyt pesukonevärejä?

Onko kukaan käyttänyt pesukonevärejä? Tarkoitan sellaista pientä nappia joka maksaa alta 3?.Ovat siis näitä "nykyaikaisempia". :D

Saako niillä värjättyä kunnolla vai minkälainen on värjäyksen lopputulos? Pysyykö värit ja ennenkaikkea värjääkö vaatteet esim. alusvaatteet tai huonekalut?

Ja lähteekö pesukone puhtaaksi käytön jälkeen? :wave:
 
Pix
Just olen aikeissa tänään käyttää semmosen pahvirasian, eli vähän isomman pakkauksen :D

Mutta joskus aikain alussa olen kyllä niillä Dylon värinapeilla värjännyt, eikä ole pesukoneeseen jäänyt yhtään mitään. Varmuuden vuoksi oon kyllä pessyt kerran tyhjänä ennen muuta pyykkiä :)
 
kokeillut
Olen värjännyt muutamia kertoja niillä napeilla vaatteita lopputulokseen olen ollut tyytyväinen,pesukoneen luukun rengas värjääntyi myös mutta kului itestään aikanaa pois.Ei ole tahrannut minulla ainakaakaan, muita vaatteita käytössä, väri pysynyt hyvin, =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 10:50 Pix kirjoitti:
Just olen aikeissa tänään käyttää semmosen pahvirasian, eli vähän isomman pakkauksen :D

Mutta joskus aikain alussa olen kyllä niillä Dylon värinapeilla värjännyt, eikä ole pesukoneeseen jäänyt yhtään mitään. Varmuuden vuoksi oon kyllä pessyt kerran tyhjänä ennen muuta pyykkiä :)
Paljonkohan tuolla napilla pesee? Mulla olis yhdet karmeen ruskeat trikoohousut jotka ajattelin värjätä mustaksi.Riittääköhän se nappi? Ajattelin laittaa mukaan yhden valkoisen kauluspaidan, lyhythihaisen, mutta siitä en ole vielä varma.(Paita on uusi ja pelottaa jos menee pilalle... :/ )
 
Pix
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 11:04 Vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 10:50 Pix kirjoitti:
Just olen aikeissa tänään käyttää semmosen pahvirasian, eli vähän isomman pakkauksen :D

Mutta joskus aikain alussa olen kyllä niillä Dylon värinapeilla värjännyt, eikä ole pesukoneeseen jäänyt yhtään mitään. Varmuuden vuoksi oon kyllä pessyt kerran tyhjänä ennen muuta pyykkiä :)
Paljonkohan tuolla napilla pesee? Mulla olis yhdet karmeen ruskeat trikoohousut jotka ajattelin värjätä mustaksi.Riittääköhän se nappi? Ajattelin laittaa mukaan yhden valkoisen kauluspaidan, lyhythihaisen, mutta siitä en ole vielä varma.(Paita on uusi ja pelottaa jos menee pilalle... :/ )
Kyllä nyt yhdet housut ainakin sillä saa värjättyä. Tossa pahvirasiassa lukee, että 600g kuivana punnittua pyykkiä (valkoista) ---> tulos värimallin mukainen. Tuplamäärä, ni vaaleampi lopputulos. Pahviboxissa on kyllä enemmän väriä kuin siinä napissa.

Ja saa ihan tavarataloista, omani ostin Tarjoustalosta, mutta olen nähnyt myös esim. Euromarketissa
 

Yhteistyössä