Onko kukaan käynyt Rouva Poppasessa Tampereella?

Oltais tulossa ens viikolla Tampereen suuntaan täältä periferiasta ja pitäis löytää taas vähän uutta vaatetta tän kasvavan masun ympärille... Luin ton Rouva Poppasen second hand liikkeen sivuilta, että niillä on myös äitiysvaatteita, mutta kuinkakohan paljon ja minkä kokoisia? Minkä kuntoisia ja minkä hintaisia? Mietin, että kannattaisko koukata sinne vaikka se pienen lenkin tekiskin... Osaisko kukaan sanoa?
 
millipilli
Niin ja jos oot facebookissa niin Rouva Poppasella on siellä oma ryhmä tai joku oma sivu mikä onkaan... siellä oli kuva siitä rekistä jossa on äitiysvaatteet, mutta ei mitenkään tarkemmin oo eritelty hintoja ja kokoja
 
millipilli
Lastenvaatteet siellä ainakin oli tosi hyväkuntoisia. Kävin avajaisissa jolloin ei vielä paljon ollut tavaraa hyllyssä, mutta nyt pitäis tehdä uus reissu joku päivä :)
 
No sellaista mäkin olen kuullut, että tavara on hyväkuntoista eikä hinnat ole ihan pilvissä, mutta kukaan ei ole vissiin ostanut sieltä äitiysvaatteita... No, kaipa se käymällä selviää. Ja nytpä löysin muuten sivuiltakin maininnan että hinnat on noin puolet alkuperäisistä, eli vois ehkä olettaa että farkut ois jotain parin kympin kieppeillä. Sitten vaan onkin se koko-ongelma... Perkule näitä makkaroita!
 
Alkuperäinen kirjoittaja manse hoi:
mun mielest tuntu vähä kalliilta kaupalta..ku aleistaki voi saada tosi halvalla. mut kantsii käyä kattoo kuitennii.
Niin, no tää on se ikuisuuskysymys kaikessa. Miksi maksaa puolet hinnasta käytetystä jos nytkin saa alesta -50% vaatteita... Sen verran mussa puskee joku ekohippi päätään, että ostan mieluummin käytettyä kuin uutta, mutta mulla menee raja jossain tuossa puolessa hinnassa. Eli esim. tota huutiksen puhuttua vaatepakettia en ymmärrä. Mutta mä oonkin tämmönen, että ostelen sekaisin uutta ja käytettyä ja normihintaista ja alea ja second handia ja tavisvaatteita ja merkkejä ja ja ja. :)
 
Ohis
Mä kävin siellä viime keskiviikkona ja vilkuilin äitiysvaatteetkin. Hyväkuntoisia oli ja ainakin L-kokoa oli paljon. Farkut maksoi just jotain 25 egee ja paidat jotain 10-20 egen välillä. Itse ostin Boobin imetyspaidan 23 egee.
 
No niin, tuli käytyä sitten tuolla Rouva Poppasessa. Ja vaikka täällä kuinka parjattiin, että on "ylihinnoiteltu" niin mun mielestä oli kohtuulliset hinnat laatuun nähden. Yhtäkään likaista, ruttuista, virttynyttä, nyppyistä tai muuten epäkelpoa vaatetta en siellä nähnyt, vaan pikemmin kaikki näytti lähes uudelta. Äitiysvaatteissa oli ehkä enemmän kulumaa, mutta ostin sitten kuitenkin yhdet farkut ja kolme äitiystunikaa ja yhden imetystopin. Farkut oli 25 e, tunikat 8,10 ja 15 e ja Bravadon imetystoppi 19 e. Lisäksi mukaan tarttui lapsille vähän vaatetta ja pari kirjaa... :p

Mä ymmärrän, että suomalaisia ihmisiä suututtaa se, että joku uskaltaa yrittää ja varsinkin se, jos sillä yrittämisellä vielä elää tai ehkä jopa saa jotain sukanvarteen... Se on kateutta se. Mun mielestä tuo puoti oli siisti, tilava ja mukavannäköinen ja siellä oli mukava tehdä ostoksia. Palvelu oli hyvää, muttei liian tunkeilevaa. ostamani tavarat eivät maksaneet euro ja kahta, mutta sitä en odottanutkaan second hand liikkeeltä. Kirpparit on sitä varten... Toivon todellakin, että tuo puoti ottaa tulta alleen eikä kateelliset ihmiset pilaa koko juttua. Jos joku näinä aikoina uskaltaa lähteä yrittäjäksi, niin se on hatunnoston arvoista. Varsinkin tämmöisellä alalla...
 
Yrittäjä
Vähän off topic, mutta sanon kuitenkin. Itsekin olen yrittäjä ja joskus oikein pelottaa ihmisten asenne meitä kohtaan. Ihan kuin me vietäisiin heiltä jotain, jos saamme työllemme rahallista vastinetta. Kaikki pitäisi saada ilmaiseksi ja hyvä palvelu kaupan päälle.
 

Yhteistyössä