Kuka sä sitten olet?Alkuperäinen kirjoittaja Mansikka85:On kuule munki kantis
Ollaan taidettu törmätä aika usein siellä sit :wave:
kannun Kulman bilettäjä nyt ei oo tullu hetkeen käytyy,ku on toi vauva mahassa,mut mies käy vielä. On tullu monet viikonloput siellä juotuu ja tanssittuu :xmas: Asutko jossain siinä lähellä? mä oon senki takii usein siel ku halvalla pääsee himaan taksilla ja siel ei toisaan katota ku jotain halpaa paskaa ja saa polttaakki sisällä vielAlkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:Kuka sä sitten olet?Alkuperäinen kirjoittaja Mansikka85:On kuule munki kantis
:xmas:
No voi pee.Olisi tullu mun kaa tänään Asun tässä Karhusuolla eli siis metsässä Meiltä on Ikealle n.500m.Missä itse?Oletko galleriassa?Alkuperäinen kirjoittaja Mansikka85:kannun Kulman bilettäjä nyt ei oo tullu hetkeen käytyy,ku on toi vauva mahassa,mut mies käy vielä. On tullu monet viikonloput siellä juotuu ja tanssittuu :xmas: Asutko jossain siinä lähellä? mä oon senki takii usein siel ku halvalla pääsee himaan taksilla ja siel ei toisaan katota ku jotain halpaa paskaa ja saa polttaakki sisällä vielAlkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:Kuka sä sitten olet?Alkuperäinen kirjoittaja Mansikka85:On kuule munki kantis
Joo siellä on myös hyvä ruokaAlkuperäinen kirjoittaja auryn:Mies käy työpäivän aikana syömässä sillon tällön, harvakseltaan kuitenkin. Mutta siltä osin kuulemma hyvä paikka
Pitäskähän itekin raahautua sinne asti joku vapaapäiväAlkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:Joo siellä on myös hyvä ruokaAlkuperäinen kirjoittaja auryn:Mies käy työpäivän aikana syömässä sillon tällön, harvakseltaan kuitenkin. Mutta siltä osin kuulemma hyvä paikka
No vi dääm,en pääse tulemaan me kateltiin sielt just hetki sit asuntoo,mut päätettiin pysyy täällä. Asutaan siis Lippajärvellä. En oo galleriassa. Mä oon aina Kannussa jo heti ysin aikaa moneltas meinasit mennä sinne ?Alkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:No voi pee.Olisi tullu mun kaa tänään Asun tässä Karhusuolla eli siis metsässä Meiltä on Ikealle n.500m.Missä itse?Oletko galleriassa?Alkuperäinen kirjoittaja Mansikka85:kannun Kulman bilettäjä nyt ei oo tullu hetkeen käytyy,ku on toi vauva mahassa,mut mies käy vielä. On tullu monet viikonloput siellä juotuu ja tanssittuu :xmas: Asutko jossain siinä lähellä? mä oon senki takii usein siel ku halvalla pääsee himaan taksilla ja siel ei toisaan katota ku jotain halpaa paskaa ja saa polttaakki sisällä vielAlkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:Kuka sä sitten olet?Alkuperäinen kirjoittaja Mansikka85:On kuule munki kantis
Mä taas yleensä just 22.55 et pääsee ilmaseksAlkuperäinen kirjoittaja Mansikka85:No vi dääm,en pääse tulemaan me kateltiin sielt just hetki sit asuntoo,mut päätettiin pysyy täällä. Asutaan siis Lippajärvellä. En oo galleriassa. Mä oon aina Kannussa jo heti ysin aikaa moneltas meinasit mennä sinne ?Alkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:No voi pee.Olisi tullu mun kaa tänään Asun tässä Karhusuolla eli siis metsässä Meiltä on Ikealle n.500m.Missä itse?Oletko galleriassa?Alkuperäinen kirjoittaja Mansikka85:kannun Kulman bilettäjä nyt ei oo tullu hetkeen käytyy,ku on toi vauva mahassa,mut mies käy vielä. On tullu monet viikonloput siellä juotuu ja tanssittuu :xmas: Asutko jossain siinä lähellä? mä oon senki takii usein siel ku halvalla pääsee himaan taksilla ja siel ei toisaan katota ku jotain halpaa paskaa ja saa polttaakki sisällä vielAlkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:Kuka sä sitten olet?Alkuperäinen kirjoittaja Mansikka85:On kuule munki kantis
Alkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:Mä taas yleensä just 22.55 et pääsee ilmaseksAlkuperäinen kirjoittaja Mansikka85:No vi dääm,en pääse tulemaan me kateltiin sielt just hetki sit asuntoo,mut päätettiin pysyy täällä. Asutaan siis Lippajärvellä. En oo galleriassa. Mä oon aina Kannussa jo heti ysin aikaa moneltas meinasit mennä sinne ?Alkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:No voi pee.Olisi tullu mun kaa tänään Asun tässä Karhusuolla eli siis metsässä Meiltä on Ikealle n.500m.Missä itse?Oletko galleriassa?Alkuperäinen kirjoittaja Mansikka85:kannun Kulman bilettäjä nyt ei oo tullu hetkeen käytyy,ku on toi vauva mahassa,mut mies käy vielä. On tullu monet viikonloput siellä juotuu ja tanssittuu :xmas: Asutko jossain siinä lähellä? mä oon senki takii usein siel ku halvalla pääsee himaan taksilla ja siel ei toisaan katota ku jotain halpaa paskaa ja saa polttaakki sisällä vielAlkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:Kuka sä sitten olet?Alkuperäinen kirjoittaja Mansikka85:On kuule munki kantis
Tänään myöhemmin ku miehen kaa pääsee ilmaseks