Onko kukaan joutunut palauttamaan JJs Housille tilaamaansa tuotetta?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olin tyhmä, enkä tajunnut lukea palautteita ennen tilaamista... Nyt mekko tarvis palauttaa, mutta kannattaako edes yrittää? Oli ihan standardikoko, eli ei mittatilaus. Palautteiden perusteella taitaa olla melkoisen toivotonta... Saako palvelua edes Suomeksi? Mitä se palautus tulee maksamaan ja mitä kautta se tehdään? Katsoin ja ymmärsin, että postnordin kautta, mistä melko tuli, ei pystyis tavikset edes lähettään, vaan olis vaan yrityksille, eli postin kauttako?
 
vierailija
KUINKA PALATA
  1. Lähetä palautuspyyntö Omat tilaukset -kohdassa tai ota meihin yhteyttä asiakaspalveluun 14 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Ilmoittakaa palauttamisen syy ja valokuvat tarkistusta varten.
  2. Kun olemme hyväksyneet pyyntösi, sinulle lähetetään palautuslomake, joka on liitettävä palautukseen. Ole hyvä ja lähetä tuotteesi paikallisella postitse 14 päivän kuluessa palautuslomakkeen vastaanottamisesta.
  3. Kun saamme palautetun paketin, tuote (tuotteet) tarkistetaan varmistaaksemme, että se on alkuperäisessä kunnossa ja että palautuspyynnössä mainitut ongelmat ovat.
  4. Vahvistuksen jälkeen hyvitys hyvitetään takaisin alkuperäiseen maksutapaan 7–10 päivän kuluessa (käsittelyaika riippuu maksutavasta ja pankista). Valitettavasti hyvityksen käsittely nykyisissä tilanteissa edellyttää vielä 3–5 päivää. Kiitos kärsivällisyydestäsi ja ymmärryksestäsi.
Huomaa:
* Pidätämme oikeuden kieltäytyä palauttamisesta, jos se vastaan ei ole hyväksyttävässä kunnossa.
* Emme voi käsitellä tuotteita, jotka palautetaan ilman ennakkotietoamme.
* Emme ole vastuussa kadonneiden tai vaurioituneiden tuotteiden palauttamisesta. Säilytä kuitti seurantatietoineen.
 
vierailija
KUINKA PALATA
  1. Lähetä palautuspyyntö Omat tilaukset -kohdassa tai ota meihin yhteyttä asiakaspalveluun 14 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Ilmoittakaa palauttamisen syy ja valokuvat tarkistusta varten.
  2. Kun olemme hyväksyneet pyyntösi, sinulle lähetetään palautuslomake, joka on liitettävä palautukseen. Ole hyvä ja lähetä tuotteesi paikallisella postitse 14 päivän kuluessa palautuslomakkeen vastaanottamisesta.
  3. Kun saamme palautetun paketin, tuote (tuotteet) tarkistetaan varmistaaksemme, että se on alkuperäisessä kunnossa ja että palautuspyynnössä mainitut ongelmat ovat.
  4. Vahvistuksen jälkeen hyvitys hyvitetään takaisin alkuperäiseen maksutapaan 7–10 päivän kuluessa (käsittelyaika riippuu maksutavasta ja pankista). Valitettavasti hyvityksen käsittely nykyisissä tilanteissa edellyttää vielä 3–5 päivää. Kiitos kärsivällisyydestäsi ja ymmärryksestäsi.
Huomaa:
* Pidätämme oikeuden kieltäytyä palauttamisesta, jos se vastaan ei ole hyväksyttävässä kunnossa.
* Emme voi käsitellä tuotteita, jotka palautetaan ilman ennakkotietoamme.
* Emme ole vastuussa kadonneiden tai vaurioituneiden tuotteiden palauttamisesta. Säilytä kuitti seurantatietoineen.
Mä en kysyny tätä. Mä olen sen lukenut kyllä. Lähinnä kokemusta palautuksesta olisin halunnut.
 
vierailija
Juhlamekot on älyttömän kalliita varisnkin ne näyttävät joten ei kaikilla ole varaa ostaa niitä paras on tilata, ottaa hyvät kuvat someen ja palauttaa.
Mitä v..a te sönkötätte? Eli kyse ei voi missään tapauksessa olla siitä, että vaate oli esim. väärän kokoinen tai se ei vastannutkaan odotuksia? Kyllä ne rasittavimmat tyypit on näitä, jotka tekee omia päätelmiä tai oletuksia tietämättä yhtään mitään mistään!
 

Yhteistyössä