Onko kukaan huomannut että tänä vuonna on todella vähän ampiaisia ja mehiläisiä?

• Viestiketjun aloittaja missä ne on?
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
No varmaan sitten täällä... just naapurin kanssa ihmeteltiin mistä nää kaikki ampparit ym. tulee. Kymmeniä lentelee koko ajan pihalla ja änkeevät sisälle. Perhosia on kanssa ihan kiitettävästi :)

"yyhoo"
Jep, olen pannut merkille. Itseäkin jännittää, tuleeko edes omenoita yhtään tänä vuonna, kun pörriäisiä ei näy ja omenapuussakin oli kukat, hyvä jos kaksi päivää. :(

"vieras"
:LOL: Täällä? Jatkuvasti niitä on pörrännyt. Kolmesti on sisältä saanut ajaa ampparin pois ja joku pörriäinen mua ehti pistääkin. Perhosiakin on ollut, vaikkei mitenkään paljon.

pakko sanoa
Kyllä meidän pihassa on pörrännyt normaaliin tapaan. Hyttysiä riittää ja pari nautapaarmaakin jo bongattu. Punkit vaanii heinikoissa. Hyvää kesää vaan suomalaiset.

"alkup"
:wave: Ne on kle täällä kaikki! :kieh:
Ja mulla amppariallergia. Yritän kertoa, että teillä olisi jotain pölytettävääkin. Jos ne vaikka älyäisi poistua.
Mäkin oon niille vakavasti allerginen ( anafylaksia) ja varauduin kesään kolmella kalliilla epipenillä (toki tarvetta on pähkinäallergiankin kanssa)

Mä oon tasan kaks mehiläistä nähny, siitäkin jo toista viikkoa.

paarmoja oli viime vuonna ihan liikaa, niitäkään ei ole. en toki niitä kaipaa. Hyttysiä on tullu varmaan ruottista asti tänne turvaan.

Mutta ne mehiläiset, ampiaiset ja perhoset.... Where are u?????

"vieras"
[QUOTE="alkup";28584623]ei pysty. vesimeloonit, kurpitsat ja tomaatit on kukassa NYT ja niitä inhottavia pistäviä pirulaisia ei yhtään!!!![/QUOTE]

Ala itse tupsuttelemaan niitä kukkia höyhenhuiskalla. :D

"vieras"
Ehkä minäkin kuljen jotkut positiivisuuslasit päässä, kun en ole pahemmin amppareihin törmännyt. Kerran tullut sisälle ja ulkona ei ole kertaakaan jahdannut! Eikä itikoitakaan näy, vaikka muut niistä valittavat.. :O

"alkup"
[QUOTE="vieras";28585063]Ala itse tupsuttelemaan niitä kukkia höyhenhuiskalla. :D[/QUOTE]

No mä oon niitä hedelmättömiä (menee emit ja heteet sekaisin) kukkia töpsötelly niihin mis on hedelmän alku mut ku kaikkia ei itte jaksais...

Yhteistyössä