P
Pienituloinen
Vieras
Meillä on lapsia eli sinänsä tuntuu, että eroon pitäisi olla hyvät perustelut. Mutta onko mielestänne puolison rahankäyttö hyvä ai huono syy erota? On kyllä muutenkin suhde laimentunut ja välit viilenneet, mutta en jaksa enää sitä, että joka kuukausi on loppukuusta rahat vähissä. Mies käyttää rahaa niin holtittomasti eikä yhtään osaa tai halua säästää. Tämä on jo vuosia vaikuttanut siihen, kuinka paljon voin ostaa itse omilla rahoillani itselleni mitään. Meillä on tosi pienet tulot, joten pahimmillaan voi mennä kuun puolivälin jälkeen niin, että minä ostan ruokaa luotolla.
Silloin, kun mies ei jostain syystä ole paikalla, huomaan aina että rahat riittävät paljon paremmin. Itse haluaisin matkustella lasten kanssa ja viedä heitä huvipuistoihin yms, mutta miehen rahankäytön vuoksi on koko ajan talous tiukilla.
Silloin, kun mies ei jostain syystä ole paikalla, huomaan aina että rahat riittävät paljon paremmin. Itse haluaisin matkustella lasten kanssa ja viedä heitä huvipuistoihin yms, mutta miehen rahankäytön vuoksi on koko ajan talous tiukilla.