onko kukaan ELIXIAn jäsen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pienenhetken
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

pienenhetken

Aktiivinen jäsen
11.09.2005
17 073
0
36
jos käyt,niin millanen sopimus sulla on?
en oikeen ymmärtäny tuolta nettisivulta :ashamed:
mikä ero näillä sopimuksilla on?

Jäsenyystyyppi Kuukausihinta

24 kk:n perussopimus 71 ?
12 kk:n perussopimus 71 ?
12 kk:n lomavapaasopimus 78 ?
12 kk:n päiväsopimus 53 ?
Kuukausisopimus (min 3 kk) 83 ?

Kertakäynti (ei jäsen) 17 ?

Jäsenmaksu 89 ?

Premium sopimus: Voit käyttää kaikkien ELIXIA liikuntakeskusten palveluja ottamalla Premium -sopimuksen. Kuukausimaksuun lisätään 2 ?.

Olen jäsen ja mulla 12kk sopimus vapaalla liikkuvuudella. Noista kannattaa oikeasti käydä juttelee niiden jäsenneuvojien kanssa. Ainakaan täällä Espoossa ne ei ole väkisin kaupanneet mitään ja neuvoo ne puhelimessakin noi samat jutut. Itsekään en tiedä muuta kuin oman sopparin hinnan ja että omalla kortillani pääsen ympäri vuoden mihin elixiaan tahansa, milloin se vaan on auki.

Heippa!
Minua kiinnostaisi tietää, mitä tuo päiväsopimus tarkoittaa. Miksi se on selvästi edullisempi kuin muut vaihtoehdot?
Mietin tässä oman liikuntapaikkani vaihtamista...

Alkuperäinen kirjoittaja minä!:
Mulla tulee 1.11. 12 kk täyteen ja menen tänään tai huomenna peruuttamaan jäsenyyteni. pistän 71 e/kk tästä lähtien johonkin vielä kivempaan;-)

Saanko udella miksi? Oliko paikassa jotain huonoja puolia?

Osaatko sinä kertoa, mitä 12 kk:n päiväsopimus tarkoittaa?

Oisko päiväsopimus sellanen että saa päivisaikoihin käyttää palveluja, muttei iltasin?

Mä vaihdoin just CMS:n Finnbodyyn, kun F:llä saa käyttää kaikkia saleja ja niitä löytyy kodin ja duunin läheltä, kun taas CMS oli vaan kodin lähellä ja väärään suuntaan työmatkan suhteen. Ja mä maksan muistaakseni 57 euroa kuussa... Mikähän tosta Elixiasta tekee noin paljon kalliimman? :|

No ei vaan tullut käytyä kuin 0-4 krt kuukaudessa. Ja kävin vain 'punttisalissa'. Siitä kyllä tykkäsin. Turussa. Suihkutilat oli aika kulahtaneet, mutta käyttökelpoiset. Yhteiskäytössä oleva 'hemmotteluosasto' oli aina autio ja ennemmin pelottava kuin mukava. Höyrysaunassa joku äijä veti käteen.

Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Oisko päiväsopimus sellanen että saa päivisaikoihin käyttää palveluja, muttei iltasin?

Mä vaihdoin just CMS:n Finnbodyyn, kun F:llä saa käyttää kaikkia saleja ja niitä löytyy kodin ja duunin läheltä, kun taas CMS oli vaan kodin lähellä ja väärään suuntaan työmatkan suhteen. Ja mä maksan muistaakseni 57 euroa kuussa... Mikähän tosta Elixiasta tekee noin paljon kalliimman? :|

Mä taas ajattelen vaihtaa Finnbodysta joko elixiaan tai cms:ään. Mä maksan 48 euroa kuussa, mutta mulla ei ole "kotisalilla" eli lähimmällä mitään muuta ku sali ja spinning. Kaipaan jumppia...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä taas ajattelen vaihtaa Finnbodysta joko elixiaan tai cms:ään. Mä maksan 48 euroa kuussa, mutta mulla ei ole "kotisalilla" eli lähimmällä mitään muuta ku sali ja spinning. Kaipaan jumppia...

Ai no mut se on tylsää :/
Mäkin tykkään jumpista, en vaan ole saanu aikaseks repiä itteäni niihin pitkään aikaan ja F:lla vielä kertaakaan. Salilla kun on niin helppo käydä ennen duunin alkua, jumppa vaatis jo suihkussakäynnit sun muut...
Mulla on "kotisalilla" ja "duunisalilla" kaikki mahollisuudet, ja ajattelin käydä Flamingonkin salin tsekkaamassa joku kerta :D

Alkuperäinen kirjoittaja auryn:

Ai no mut se on tylsää :/
Mäkin tykkään jumpista, en vaan ole saanu aikaseks repiä itteäni niihin pitkään aikaan ja F:lla vielä kertaakaan. Salilla kun on niin helppo käydä ennen duunin alkua, jumppa vaatis jo suihkussakäynnit sun muut...
Mulla on "kotisalilla" ja "duunisalilla" kaikki mahollisuudet, ja ajattelin käydä Flamingonkin salin tsekkaamassa joku kerta :D

Oisko sulla jotain hyviä ja huonoja puolia kerrottavana CMS:stä? Tahtoisin kuulla kaikenlaisia kokemuksia ennen ku päätän mitään.. :)

Oisko sulla jotain hyviä ja huonoja puolia kerrottavana CMS:stä? Tahtoisin kuulla kaikenlaisia kokemuksia ennen ku päätän mitään.. :)

Ei ole CMS:stä mitään pahaa sanottavaa :) Tykkäsin jumpista, salista, omaohjaajasta, lapsiparkista... Ainoo että kun käy muilla ketjun saleilla niin joutuu leimaamaan sellasen "matkakortin", eli se ei ole niin vapaata ku Finnbodyssa tai ilmeisesti Elixiassa. Mut jos meinaa käydä vaan omalla salilla, niin sit ei ole mitään vikaa :D

Yhteistyössä