Onko kukaan ajanut pyörällä vauva rintarepussa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mami"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mami"

Vieras
Haluaisin lähteä ulkoilemaan 3kk vauvan kanssa ja kaupassakin pitäisi käydä. Kävelisin vauva vaunuissa muuten, mutta mulla on jaloissa tällä hetkellä sellanen vaiva etten pysty kävelemään. Pyöräily kuitenkin onnistuu. Onko joku ajanut pyörällä niin että vauva on ollut rintarepussa? Miten meni? Mulla on tukeva rintareppu ja pyörä sellainen, että siinä ajoasento on pystyssä, ei etukenossa. Lumet ja jäät on sulanut pyöräteiltä joten uskaltaisin jo sen puoleen pyöräillä.

Kiitos vastauksista etukäteen! :)

Olen kerran nähnyt sen ja oli pelottavan näköistä. Jos esim. tökkää johonkin ja osut tankoon, se on vauva mikä siinä ekana litistyy ja pahimmassa tapauksessa satuttaa niskat jne..

Osta sinne mieluummin perään se vedettävä koppa johon saat esim. istuimen kiinni.
Turvallisempaa molemmille. Tosin itse odottaisin, että nuo hommat saisi muuten hoidettua.

No ei kai sentään kukaan noin lähde hölmöilemään pienen vauvan kanssa...? Mietipä nyt vähän itsekin. Pyöräily vauvan kanssa onnistunee vasta sitten kun voit vauvan laittaa lastenistuimeen tarakalle, mutta ei siihenkään 3kk ikäistä voi laittaa. Mietipä miten vauvalle käy jos kaadut. Ja mistäs meinasit 3kk ikäiselle sopivan pyöräilykypärän hommata...?

[QUOTE="vieras";23573292]No ei kai sentään kukaan noin lähde hölmöilemään pienen vauvan kanssa...? Mietipä nyt vähän itsekin. Pyöräily vauvan kanssa onnistunee vasta sitten kun voit vauvan laittaa lastenistuimeen tarakalle, mutta ei siihenkään 3kk ikäistä voi laittaa. Mietipä miten vauvalle käy jos kaadut. Ja mistäs meinasit 3kk ikäiselle sopivan pyöräilykypärän hommata...?[/QUOTE]

Veikkaan ettei ap:lle tullut tuollaista edes mieleen kun kypärä.

oikeasti eikö ihmisillä ole mitään maalaisjärkeä?

[QUOTE="niin";23573303]Veikkaan ettei ap:lle tullut tuollaista edes mieleen kun kypärä.

oikeasti eikö ihmisillä ole mitään maalaisjärkeä?[/QUOTE]

Eipä tunnu tosiaan kaikilta tuota alkeellisintakaan maalaisjärkeä löytyvän. Ehkä tämä olikin provo, toivottavasti, mutta mistäs näistä aina tietää...

no en kyl lähtis eikä tulis ees mieleenkä.

yks muija ajeli kyl fillarilla 3kk ikäsen vauvan kans sillai et se vauva oli pikkusilla tyynyillä tuettuna siel tarakalla istuimessa. seki oli aika hurjannäköstä menoo.

Yhteistyössä