Onko kovinkin yleistä keskenmenon jälkeen että kierto menee sekaisin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maine Coon/
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En tiiä yleistä, mut mulla kävi just noin. Eka kierto 42päivää, toinen 21 päivää ja nyt sit uudestaan raskaana siitä kolmannesta kierrosta:) Normaali kierto 30 päivää.

En tiiä onko yleistä. Ite sain keskenmenon viime keväänä ja ekat menkat kun tuli niin oli kyl aika niukat ja muutenkin ei kestäny montaa päivää. Luulen et oli vähän sekasin noi menkat sillon. Kolmekuukautta keskenmenosta raskauduin aika nopeesti uudestaan ja nyt esikoista ootan. Mutta jaksuja sulle paljon.

Miulla keskenmenon jälkeen meni kierrot ihan sekasin, ensinnäkin sitä km vuotoa kesti kolmisen viikkoa sit parin viikon paussi ja alkoki menkat, kierto muuttu 28 päivästä 30-35 päivään kunnes sitten puoli vuotta km jälkeen kaikki normalisoitui ja heti tulinkin uudelleen raskaaksi ja nyt huhtikuussa pienokaisemme laskettu aika :)

Alkuperäinen kirjoittaja Joxu:
En tiiä onko yleistä. Ite sain keskenmenon viime keväänä ja ekat menkat kun tuli niin oli kyl aika niukat ja muutenkin ei kestäny montaa päivää. Luulen et oli vähän sekasin noi menkat sillon. Kolmekuukautta keskenmenosta raskauduin aika nopeesti uudestaan ja nyt esikoista ootan. Mutta jaksuja sulle paljon.

Kiitos.Jos olisin raskaana niin viikkoja olis nyt n 31, mutta raskaus päättyi rv 20+4 :(

Mulla on aina mennyt kierto hetkellisesti sekaisin. Kahdet menkat tullut miten sattuu ja sitten normalisoitunut.
Viimeksi aloin heti käymään refleksologilla (vyöhyketerapiassa) ja saatiin kierto nopeammin kuntoon ja uusi onnistunut raskaus =)

Kyllä se on ennemminkin sääntö kuin poikkeus että kierto menee sekaisin keskenmenon jälkeen. Se on kuitenkin niin iso hormonirysäys, että menee aikansa ennen kuin normalisoituu. Minulla oli tuulimunaraskaus ja lääkäri sanoi palautumiseen menevän yhtä kauan kuin pillereistä palautumiseen. Kierron sekoittuminen olisi kuitenkin ollut pieni paha. Sain lisäksi voimakkaat pms- oireet (ikinä ennen ei ollut yhtään mitään) jotka edelleen yli kaksivuotta tapahtuman jälkeen jatkuvat. Samoin sain voimakkaan hormoniaknen jonka hoitaminen olikin vaikeaa, kun mitään aknelääkkeitä ei periaatteessa saisi käyttää raskautta yrittäessä.

Yhteistyössä