Onko koulussa pojat tämmöisiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Meidän tyttö aloitti ekanluokan syksyllä. On pienikokoinen kuin äitinsäkin. Häntä haukutaan hiireksi, sisäkengät heitetään naulakolla kauas, tönitään, haukutaan ym. Viimeksi tänä aamuna isommat pojat pusikossa huusi kakkahousu. Olin parvekkeella ja huusin pojille ettei viitsi huudella, meiltä kun näkyy koulun pihalle. Yllätys oli mulle et nää kaikki kiusaajat on poikia!

Ei kuulosta ihan tykkäämiseltä minusta. Tyttöni on erittäin sosiaalinen mutta inhoaa, kun näin pojat tekee. Nämä kiusaajat ovat 1-6 luokkalaisia. Kiusaavat myös muitakin. Opettajakin on puuttunut omassa luokassa muttei se tehoa, kuten vanhempainilllassakin totesi ettei ole koskaan ollut tälläistä luokkaa jossa on räyhäämistä paljon. On meinaan poikavoittoinen luokka.

Onko vanhempia kiusattu vai oletteko olleet kiusaajia itse vai miten ihmeessä tämmöisiä poikia nykyään kasvaa. Tyttötappeluista en ole kuullut yhtään. Tytöt osaavat nykyään leikkiä sulassa sovussa keskenään, toisin kuin minun aikanani.

Mä olen törmännyt tähän kolmen tytön ongelmaan. Eli jos on kolmen tytön porukka niin yks lentää pihalle. Sitä on myös ollut että joku vahva luontonen päättää ketkä saa tulla leikkeihin. Tosi rumaa kieltä puhuvat mitä tyttö on kertonut. Kiroillaan ja haukutaan.
Tytön koulussa on myös poikia jotka jonkun verran kiusanneet mutta tais loppua siihen kun asiasta keskusteltiin. Toivottavasti.

Yhteistyössä