Meillä on lapsi käynyt iltapäiväkerhossa, ja tähän saakka kulkenut matkan iltapäiväkerhon aikuisten kanssa kuten muutkin. Mutta nyt on sitten ongelmana liikkakerho. Se alkaa suoraan koulunjälkeen, kestää tunnin. Muut iltapäiväkerholaiset menee suoraan kerhoon ohjaajien kanssa eikä jää liikuntakerhoon. Mun lapsi ja yksi toinen jää. Ja nyt sitten lapsen pitää joko tulla yksin kilometrin matka kerhoon (pari tienylitystä ) tai tulla liikkakerhon jälkeen yksin kotiin (matkaa sata metriä ja yks tien ylitys. Joutuu odottelemaan mun kotiin tuloa pari tuntia).
Liikkakerhon ohjaaja sanoi, että ennemmin sitten jättää menemättä iltikseen kuin liikkakerhoon, kun se liikunta on niin hyväksi kaikille.. Ja niin kai mun on sitten tehtävä, kun en jaksa uskoa että toi ekaluokkalainen oikeesti suoriutuis koskaan sinne iltikseen yksinään..
Mutta saako tosiaan näin tehdä? Olettaa että ekaluokkalainen menee yksin koulun jälkeen iltikseen?
Liikkakerhon ohjaaja sanoi, että ennemmin sitten jättää menemättä iltikseen kuin liikkakerhoon, kun se liikunta on niin hyväksi kaikille.. Ja niin kai mun on sitten tehtävä, kun en jaksa uskoa että toi ekaluokkalainen oikeesti suoriutuis koskaan sinne iltikseen yksinään..
Mutta saako tosiaan näin tehdä? Olettaa että ekaluokkalainen menee yksin koulun jälkeen iltikseen?