V
Vauvakuumeinen
Vieras
Kuinka hankalaa oli ja montako kertaa piti yrittää ennen tärppiä. Meillä kun ei ihan luomusti onnistu, eli tuo olisi seuraava kokeiluvaihtoehto ennen lääkärissä käyntiä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Helppoa oli kuin heinänteko. Miehellä on sellainen 22 cm pitkä ja 6 cm leveä putki, jonka laittoi "sinne" ja laski aineet. Kerralla onnistui. Koti-inseminaatio suoritettiin kotona makuuhuoneessa, mutta olen kuullut myös onnistuneista mökki-inseminaatioista sekä auton-takapenkki-inseminaatioista.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Helppoa oli kuin heinänteko. Miehellä on sellainen 22 cm pitkä ja 6 cm leveä putki, jonka laittoi "sinne" ja laski aineet. Kerralla onnistui. Koti-inseminaatio suoritettiin kotona makuuhuoneessa, mutta olen kuullut myös onnistuneista mökki-inseminaatioista sekä auton-takapenkki-inseminaatioista.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Täh?
Alkuperäinen kirjoittaja mä:meillä on thaimaan-lomalla-miehen -veljen-kanssa-inseminaatio...
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Helppoa oli kuin heinänteko. Miehellä on sellainen 22 cm pitkä ja 6 cm leveä putki, jonka laittoi "sinne" ja laski aineet. Kerralla onnistui. Koti-inseminaatio suoritettiin kotona makuuhuoneessa, mutta olen kuullut myös onnistuneista mökki-inseminaatioista sekä auton-takapenkki-inseminaatioista.
meillä on thaimaan-lomalla-miehen -veljen-kanssa-inseminaatio...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Täh?
Eli mieheni ei saa yhdynnässä siemensyöksyä. Hankalaa, jos on vauva toiveissa. Eli pitäisi nyt saada aineet talteen ja sitten omatoimisesti siirtää ne sisuksiini ja toivoa parasta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja viers:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Täh?
Eli mieheni ei saa yhdynnässä siemensyöksyä. Hankalaa, jos on vauva toiveissa. Eli pitäisi nyt saada aineet talteen ja sitten omatoimisesti siirtää ne sisuksiini ja toivoa parasta![]()
Pitäiskö mennä sitten ensin jollekin seksuaaliterapeutille ja kokeilla josko se tuleminen onnistuisi ihan niin kuin luoja sen tarkoitti?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Täh?
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Täh?
Ei saa yhdynnässä siemensyöksyä, mutta muuten saa? :|
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Täh?
Ei saa yhdynnässä siemensyöksyä, mutta muuten saa? :|
Ei helposti muutenkaan. Vaatii aika kovan höykytyksen, ja mun ei taas paikat kestäKerran onnistuttu yhdynnässä. Ei käsin tai suuseksissäkään ole helppoa, mutta helpompaa. Lääkkeet vieneet herkkyyttä.
Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:tsemppiä!
ootteko kokeillu niitä paikkoja herkkistävää voidetta miehelle?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:tsemppiä!
Ei... Onko sellaisiakin? Voishan tuollaistakin koittaa. Onko apteekissa, vai mistä vois metsästää?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Osta apteekista ruisku ja sitten miehen aineet purkkiin, josta vedät ne ruiskuun ja sillä laitat ne "oikeaan paikkaan" itsellesi.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:tsemppiä!
Ei... Onko sellaisiakin? Voishan tuollaistakin koittaa. Onko apteekissa, vai mistä vois metsästää?