Vauvakuumeinen
Kuinka hankalaa oli ja montako kertaa piti yrittää ennen tärppiä. Meillä kun ei ihan luomusti onnistu, eli tuo olisi seuraava kokeiluvaihtoehto ennen lääkärissä käyntiä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Helppoa oli kuin heinänteko. Miehellä on sellainen 22 cm pitkä ja 6 cm leveä putki, jonka laittoi "sinne" ja laski aineet. Kerralla onnistui. Koti-inseminaatio suoritettiin kotona makuuhuoneessa, mutta olen kuullut myös onnistuneista mökki-inseminaatioista sekä auton-takapenkki-inseminaatioista.
Teillä oli käytössä aikas kookas putkiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Helppoa oli kuin heinänteko. Miehellä on sellainen 22 cm pitkä ja 6 cm leveä putki, jonka laittoi "sinne" ja laski aineet. Kerralla onnistui. Koti-inseminaatio suoritettiin kotona makuuhuoneessa, mutta olen kuullut myös onnistuneista mökki-inseminaatioista sekä auton-takapenkki-inseminaatioista.
Eli mieheni ei saa yhdynnässä siemensyöksyä. Hankalaa, jos on vauva toiveissa. Eli pitäisi nyt saada aineet talteen ja sitten omatoimisesti siirtää ne sisuksiini ja toivoa parastaAlkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Täh?
Ja suomeksi?Alkuperäinen kirjoittaja mä:meillä on thaimaan-lomalla-miehen -veljen-kanssa-inseminaatio...
Vou, tulitko raskaaksi lankomiehellesi?Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Helppoa oli kuin heinänteko. Miehellä on sellainen 22 cm pitkä ja 6 cm leveä putki, jonka laittoi "sinne" ja laski aineet. Kerralla onnistui. Koti-inseminaatio suoritettiin kotona makuuhuoneessa, mutta olen kuullut myös onnistuneista mökki-inseminaatioista sekä auton-takapenkki-inseminaatioista.
meillä on thaimaan-lomalla-miehen -veljen-kanssa-inseminaatio...
Pitäiskö mennä sitten ensin jollekin seksuaaliterapeutille ja kokeilla josko se tuleminen onnistuisi ihan niin kuin luoja sen tarkoitti?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Eli mieheni ei saa yhdynnässä siemensyöksyä. Hankalaa, jos on vauva toiveissa. Eli pitäisi nyt saada aineet talteen ja sitten omatoimisesti siirtää ne sisuksiini ja toivoa parastaAlkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Täh?![]()
Johtuu mieheni säännöllisesti käyttämistä lääkkeistä, eli seksuaaliterapeutti auta. Ja ilman lääkkeitä ei voi olla, menee työkyky.Alkuperäinen kirjoittaja viers:Pitäiskö mennä sitten ensin jollekin seksuaaliterapeutille ja kokeilla josko se tuleminen onnistuisi ihan niin kuin luoja sen tarkoitti?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Eli mieheni ei saa yhdynnässä siemensyöksyä. Hankalaa, jos on vauva toiveissa. Eli pitäisi nyt saada aineet talteen ja sitten omatoimisesti siirtää ne sisuksiini ja toivoa parastaAlkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Täh?![]()
Ei saa yhdynnässä siemensyöksyä, mutta muuten saa? :|Alkuperäinen kirjoittaja ap:Eli mieheni ei saa yhdynnässä siemensyöksyä. Hankalaa, jos on vauva toiveissa. Eli pitäisi nyt saada aineet talteen ja sitten omatoimisesti siirtää ne sisuksiini ja toivoa parastaAlkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Täh?![]()
Ei helposti muutenkaan. Vaatii aika kovan höykytyksen, ja mun ei taas paikat kestäAlkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Ei saa yhdynnässä siemensyöksyä, mutta muuten saa? :|Alkuperäinen kirjoittaja ap:Eli mieheni ei saa yhdynnässä siemensyöksyä. Hankalaa, jos on vauva toiveissa. Eli pitäisi nyt saada aineet talteen ja sitten omatoimisesti siirtää ne sisuksiini ja toivoa parastaAlkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Täh?![]()
Haa. Tajusin. Kiitos kun selitit tyhmälleAlkuperäinen kirjoittaja ap:Ei helposti muutenkaan. Vaatii aika kovan höykytyksen, ja mun ei taas paikat kestäAlkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Ei saa yhdynnässä siemensyöksyä, mutta muuten saa? :|Alkuperäinen kirjoittaja ap:Eli mieheni ei saa yhdynnässä siemensyöksyä. Hankalaa, jos on vauva toiveissa. Eli pitäisi nyt saada aineet talteen ja sitten omatoimisesti siirtää ne sisuksiini ja toivoa parastaAlkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Täh?![]()
Kerran onnistuttu yhdynnässä. Ei käsin tai suuseksissäkään ole helppoa, mutta helpompaa. Lääkkeet vieneet herkkyyttä.
Ei... Onko sellaisiakinAlkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:tsemppiä!
ootteko kokeillu niitä paikkoja herkkistävää voidetta miehelle?
Auts!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Helppoa oli kuin heinänteko. Miehellä on sellainen 22 cm pitkä ja 6 cm leveä putki, jonka laittoi "sinne" ja laski aineet. Kerralla onnistui. Koti-inseminaatio suoritettiin kotona makuuhuoneessa, mutta olen kuullut myös onnistuneista mökki-inseminaatioista sekä auton-takapenkki-inseminaatioista.
voi kuule, niitä löytyy jos vaikka minkä sorttisia. ihan keskiliikkeistä löytyy, veikkaan että apteekista on turha etsiä.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ei... Onko sellaisiakinAlkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:tsemppiä!
ootteko kokeillu niitä paikkoja herkkistävää voidetta miehelle?? Voishan tuollaistakin koittaa. Onko apteekissa, vai mistä vois metsästää?
Tämä toimii oikeasti, jos vaan saatte nuo aineet ensin johonkin purkkiin, sitten samantien ne itsellesi sisään..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Osta apteekista ruisku ja sitten miehen aineet purkkiin, josta vedät ne ruiskuun ja sillä laitat ne "oikeaan paikkaan" itsellesi.
Käyppä vilkaisemassa joltain erotiikka alan nettisivulta. Sieltä läytyy herkistäviä voiteita.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ei... Onko sellaisiakinAlkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:tsemppiä!
ootteko kokeillu niitä paikkoja herkkistävää voidetta miehelle?? Voishan tuollaistakin koittaa. Onko apteekissa, vai mistä vois metsästää?
Kaupallinen yhteistyö: Storytel