Onko koti-inseminaation tehneitä?

• Viestiketjun aloittaja Vauvakuumeinen
  • Ensimmäinen viesti
Vauvakuumeinen
Kuinka hankalaa oli ja montako kertaa piti yrittää ennen tärppiä. Meillä kun ei ihan luomusti onnistu, eli tuo olisi seuraava kokeiluvaihtoehto ennen lääkärissä käyntiä.

vieras
Helppoa oli kuin heinänteko. Miehellä on sellainen 22 cm pitkä ja 6 cm leveä putki, jonka laittoi "sinne" ja laski aineet. Kerralla onnistui. Koti-inseminaatio suoritettiin kotona makuuhuoneessa, mutta olen kuullut myös onnistuneista mökki-inseminaatioista sekä auton-takapenkki-inseminaatioista.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Helppoa oli kuin heinänteko. Miehellä on sellainen 22 cm pitkä ja 6 cm leveä putki, jonka laittoi "sinne" ja laski aineet. Kerralla onnistui. Koti-inseminaatio suoritettiin kotona makuuhuoneessa, mutta olen kuullut myös onnistuneista mökki-inseminaatioista sekä auton-takapenkki-inseminaatioista.

meillä on thaimaan-lomalla-miehen -veljen-kanssa-inseminaatio...

Teillä oli käytössä aikas kookas putki :whistle: :D

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja :

meillä on thaimaan-lomalla-miehen -veljen-kanssa-inseminaatio...
Vou, tulitko raskaaksi lankomiehellesi?

viers
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Eli mieheni ei saa yhdynnässä siemensyöksyä. Hankalaa, jos on vauva toiveissa. Eli pitäisi nyt saada aineet talteen ja sitten omatoimisesti siirtää ne sisuksiini ja toivoa parasta :)
Pitäiskö mennä sitten ensin jollekin seksuaaliterapeutille ja kokeilla josko se tuleminen onnistuisi ihan niin kuin luoja sen tarkoitti?

ap
Alkuperäinen kirjoittaja viers:
Eli mieheni ei saa yhdynnässä siemensyöksyä. Hankalaa, jos on vauva toiveissa. Eli pitäisi nyt saada aineet talteen ja sitten omatoimisesti siirtää ne sisuksiini ja toivoa parasta :)
Pitäiskö mennä sitten ensin jollekin seksuaaliterapeutille ja kokeilla josko se tuleminen onnistuisi ihan niin kuin luoja sen tarkoitti?
Johtuu mieheni säännöllisesti käyttämistä lääkkeistä, eli seksuaaliterapeutti auta. Ja ilman lääkkeitä ei voi olla, menee työkyky.

Jyvällä
Siis tuota miksi haluaisit kokeilla tuota koti-inseminaatiota? Siis eihän se "näyte" varmaankaan kovin kauaa siellä putkessa kovin hyvänä säily, siis kauanko ne siittiöt kestää "uimataitoisina"? Jos mies on kotona, eikös se olisi kaikille mukavampaa, että yritetään ihan normisti? Jos siis on omasta miehestä kysymys. Ymmärrän toki, jos on tarkoituksena saada hedelmöitys vieraalla spermalla ja ei halua olla ns. uskoton.

Sorry, jos asettelin sanani huonosti. Mä olen vain kuullut näistä jutuista, omaa kokemusta ei ole.

ap
Ei saa yhdynnässä siemensyöksyä, mutta muuten saa? :|
Ei helposti muutenkaan. Vaatii aika kovan höykytyksen, ja mun ei taas paikat kestä :)Kerran onnistuttu yhdynnässä. Ei käsin tai suuseksissäkään ole helppoa, mutta helpompaa. Lääkkeet vieneet herkkyyttä.

Ei saa yhdynnässä siemensyöksyä, mutta muuten saa? :|
Ei helposti muutenkaan. Vaatii aika kovan höykytyksen, ja mun ei taas paikat kestä :)Kerran onnistuttu yhdynnässä. Ei käsin tai suuseksissäkään ole helppoa, mutta helpompaa. Lääkkeet vieneet herkkyyttä.
Haa. Tajusin. Kiitos kun selitit tyhmälle :D

Kai se on aika lailla sama, suihkaiseeko ne mömmöt sisään ns. luomusti vaiko jollain ruiskulla...toivotaan, että onnistutte =)

Auts!

Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
tsemppiä!
ootteko kokeillu niitä paikkoja herkkistävää voidetta miehelle?
Ei... Onko sellaisiakin :)? Voishan tuollaistakin koittaa. Onko apteekissa, vai mistä vois metsästää?
voi kuule, niitä löytyy jos vaikka minkä sorttisia. ihan keskiliikkeistä löytyy, veikkaan että apteekista on turha etsiä.

vieras
Osta apteekista ruisku ja sitten miehen aineet purkkiin, josta vedät ne ruiskuun ja sillä laitat ne "oikeaan paikkaan" itsellesi.
Tämä toimii oikeasti, jos vaan saatte nuo aineet ensin johonkin purkkiin, sitten samantien ne itsellesi sisään..

kokeile ihmeessä
Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
tsemppiä!
ootteko kokeillu niitä paikkoja herkkistävää voidetta miehelle?
Ei... Onko sellaisiakin :)? Voishan tuollaistakin koittaa. Onko apteekissa, vai mistä vois metsästää?
Käyppä vilkaisemassa joltain erotiikka alan nettisivulta. Sieltä läytyy herkistäviä voiteita.

Yhteistyössä