J
joku
Vieras
onko kolmas luokka todella niin vaikea kun kerrotaan? jännitää meidän takaluokkalisen puolesta kun tuo lukemis , kirjoittamis puoli on vähän hankalaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Teillä on varmaan eri kirja yltissä kuin meidän koululaisella..sillä mitä olen joitain tehtäviä katsonut tytön kanssa niin puoliakaan vastauksia ei löydy tekstikirjasta vaan pitäis vissiin enemmänkin tuolla luonnossa kulkea jonkin kasvikirjan kanssa( en ole itsekään mikään viherpeukalo tms.) =) ja joissain kouluissa ei kuulemani mukaan ole tekstikirjaa ollenkaanAlkuperäinen kirjoittaja 18.10.2005 klo 08:20 Yasmin kirjoitti:Meilläkin on mennyt entiseen tyyliin. Ainoa mikä oli uutta että tehtäviin vaaditittiin ensin lukemaan tekstikirjan kappale ennen kuin pystyi vastaamaan työkirjaan. Se tuntui turhauttavan aluksi meidän tyttöä. Tosin meillä on neljännen luokan kirja ylt:ssä missä asia tuli eteen, johtuen yhdysluokasta. Muuten en ole huomannut mitään vaikeuksia missään.
Alkuperäinen kirjoittaja 19.10.2005 klo 20:45 Kati kirjoitti:Meillä kolmasluokkalainen itse ei ole kokenut koulunkäyntiä vaikeaksi.
Omasta mielestäni se kyllä on selvästi vaativampaa kuin 1 ja 2 luokilla.
Just tota lukemista on paljon enemmän ja pitkähköjäkin juttuja pitää kirjoitella.
Alkuperäinen kirjoittaja 16.10.2005 klo 21:48 rentunruusu harmaana kirjoitti:en ole huomannut että vaikeampaa olisi, ainakin kotitehtävät on sujunut entiseen malliin![]()
Hei Marakatti käykä lapsi esim. tukiopetuksessa vai pärjääkö ok, vaikka vielä takelteleeki kirjotus&lukeminen? Mulla kakkosluokkalainen jolla samantapasta tuo koulunkäynti...ja tukiopetuksessa käynyt...Alkuperäinen kirjoittaja 08.11.2005 klo 12:48 Marakatti kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 16.10.2005 klo 21:48 rentunruusu harmaana kirjoitti:en ole huomannut että vaikeampaa olisi, ainakin kotitehtävät on sujunut entiseen malliin![]()
Juu, ihan sama meillä...
Vaikka se kirjotus ja lukupuoli takelteleeki edelleen