Onko kokemusta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Auli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Auli

Vieras
Onko kenelläkään kokemusta Pregent-testistä, jota marketit ja ruokakaupat myy. Se on sellainen halpa, viiden euron paketissa on kaksi testitikkua (todella hämmästyttävän pientä sellaista).

Mulla on kiertopäivä 29 tai 30/28. En ihan tarkalleen muista millon viimeiset kuukautiset alkoi. Kaapissa oli vanha Pregent- paketti jossa toinen testi jäljellä. Viimeinen käyttökuukausi oli 5/2005, joten ajattelin sen sitten käyttää pois. Negaa näytti.

Ajattelin nyt kuitenkin kysäistä, onko kenelläkään kokemusta tämän kyseisen testin herkkyydestä? Onko tullut plussaa jo heti kuukautisten oltua päivän myöhässä? Vai voisiko olla että tuollainen halpa testi ei ole niin herkkä?

Kiitos jo etukäteen!

Itse oon ostanut myös tuollaisen pregent-testin. En ole vielä kokeillu, mutta jostain lueskelin että on aika herkkä ollut. Näyttänyt positiivista tulosta jo ennen kuin kuukautiset on ollu myöhässäkään. Tosin jos se on sun testi on menny jo toukokuussa vanhaksi, niin en ehkä luottaisi tulokseen. Kannattaa varmaan ostaa uusi testi ja kokeilla uudelleen.

Ite ostin sellasen paketin kans ja kokeiltu on myös,2 viivaa sieltä putkahti toine oli kyllä haaleampi tein testin kun menkat oli 1 vko myöhässä. Laitoin äitini tekemään myös testin ja hänellä vain 1 viiva silloin se ihanuus oli pakko uskoa olen raskaana:) nyt meneillään rv 12!!!! siinä ei ole valmiiksi viivaa eikä viivan paikkaa joten jos 2 viivaa näkyy niin plussahan se on!!! osta uus testi paketti tai sit myös apteekin raskaustesti on hyvä ja selvä!!!

Yhteistyössä