YksJoni
Ikää mulla on jo 23v ja poikuus yhä tallella. En vaan ole uskaltanut vielä luottaa keneenkään siinä mielessä. Olen ylipäänsä seurustellut vain kerran. Luonteeltani olen todella ujo. Aika paljon olen saanut lukea että kokemattomuus olisi miehellä jotenkin huono asia.
Haluan itse tuntea naisen jollain tavalla ennen seksiä. Tuntuu olevan kovin poikkeuksellista jos haluaa luottaa toiseen? Itse kyllä arvostaisin jos mahdollisella tyttöystävälläni olisi joko vähän tai ei ollenkaan kokemusta. En itse pysty ajattelemaan niin että nainen olisi minulle vaan "hyvä pano" kyllä siinä jotenki pitää myös muuten olla hyvä fiilis toisen seurassa.
Mutta onko tästä kokemuksen puutteesta TODELLA haittaa?
Haluan itse tuntea naisen jollain tavalla ennen seksiä. Tuntuu olevan kovin poikkeuksellista jos haluaa luottaa toiseen? Itse kyllä arvostaisin jos mahdollisella tyttöystävälläni olisi joko vähän tai ei ollenkaan kokemusta. En itse pysty ajattelemaan niin että nainen olisi minulle vaan "hyvä pano" kyllä siinä jotenki pitää myös muuten olla hyvä fiilis toisen seurassa.
Mutta onko tästä kokemuksen puutteesta TODELLA haittaa?
Viimeksi muokattu: