onko kokemuksia syn.jälkmasennuksesta???????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja odottava äityli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

odottava äityli

Vieras
minulla oli kolmannen lapsen jälkeen tosi paha masennus. hoidettiin lääkityksellä.Kun elämä oli tuntunut puoli vuotta taas ihanalta lopetin lääkityksen. nyt puoli vuotta siitä, kun olen syönyt viimeisen lääkkeen.
huolettaakin, että kuinka usein/voiko masis uusiutua taas synn.jälk, kun hoidin sen lääkityksellä yms. pois?????????
masista oli jo toisen lapsen jälkeen, mutta en silloin tiedostanut sitä itselle. nyt elämä kukoistaa. välillä saattaa olla päivä/hetki että on masentava olo, mutta ei pitkäkestoista.
KOKEMUKSIA OOTTELEN!!!!!!!!! :)

Mulla todettin syn.jälk. masennus muutama vuosi sitten kun olin saanut toisen lapseni,elämän tilanne oli muutenkin kaaottinen ex-miehen kanssa,meidän avioliitto kaatui sittemmin mun itsemurha yritykseen ja lopulta eroon.Tällä hetkellä elämässäni vallitsee rauha.rakkaus ja lämpö ja olemme saaneet myös kaksi ihanaa lasta,näiden synnytysten jälkeen ei ole masennuksesta ollut tietoakaan,KIITOS siitä kuuluu nykyiselle puolisolle! :heart: :heart:

Niin sanoisin vielä tohon et kyllähän niitä päiviä aina välillä on et menee luonnollisestikin hermot mutta aina sitä kyllä sit jaksaa kun saa purkautua välillä ja pitää muistaa huolehtia itsestäkin ja ottaa vaikka aikalisä kaikkeen et sitä masennusta ei enään tulisi ja tämähän se olisi myös miehen hyvä ymmärtää! =) =)

Yhteistyössä