Onko kokemuksia, plussasta negatiiviseksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja frosty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

frosty

Uusi jäsen
27.02.2010
2
0
1
En oikein tiedä mitä odottaa... Kaksi viikkoa sitten aloitin raskaustestien kans tän taistelun. Kolmeen testiin sain plussan, ja plussa vahvistui parin päivän välein. Sitten tietty menin varmistamaan terveyskeskukseen, no se oli negatiivinen. Tän viikon aikana kaks negatiivista tulosta lisää, ei ees haaleeta plussaa... oireet (rintojen arkuus, pissalla ravaaminen yms) ovat kadonneet ja oon ymmärtäny että okei, ehkä siellä jotain tapahtui mutta ei kiiinnittynyt tai jotain. Nyt vain runsas valkovuoto ja vatsan oikealla puolella välillä pisteleviä kipuja. Ei tietookaan menkoista! Onko se normaalia että sit menkkoja joutuu odottelemaan pitkään vielä? Olis vaan kiva kuulla muiden vastaavia kokemuksia. :|

:hug:

Tästä on jo jokinen kierto (vuoden lopulla), mutta mä sain plussan raskautestiin joskus kierron loppupuolella. Seuraavana päivänä tein ei ihan niin herkällä testillä ja se oli negatiivinen, niinkuin kaikki muutkin testit sen jälkeen (neuvolassa sain herkemmällä testillä ihan haamujen haamun mutta en muuta). Raskausoireita oli nuha, palelu, rintojen arkuus, pahoinvointi ja turvotus.
Vuotoa siis odottelin, sillä arvasin raskauden "menneen kesken" eli siis kyseessä olevan kemiallinen raskaus tai varhainen keskenmeno. Ja sitä vuotoa sain odottaa niin kauan, että joskus kp 60 kävin sitten gynekologilla, sain lääkkeet ja viimein lääkkeiden ansiosta päälle kp70 vuoto viimein alkoi; kauheine kipuineen ja klöntteineen :ashamed:
Sen jälkeen kierto onkin olllut todella sekava, yhden kierron sen jälkeen söin myös teroluteja, mutta vuosin vähän läpi koko kierron. Seuraavan kierron tihkuttelin myös, mutta vuoto kerkesi alkaa ennen kolmatta terolutkuuria joskus kp20. Nyt kolmas kierto menossa tuon episodin jälkeen ja enää ei ole tihkuttanut, tosin kierron pituudestakaan ei ole mitään hajua...

Neuvolatäti sillon sanoi, että tollasissa tilanteissa vuotoa saattaa joutua odottelemaan JOPA 3kk! Itse en ihan niin pitkään katsonut, eli en tiedä olisko sitten oikeesti alkanut vai ei...
Mutta jollei ala menkkoja jonkin ajan kuluttua kuulumaan, sinuna painelisin lääkärille ja saisin kuurin, jotta se vuoto viimein alkaisi.

No mulla kävi taas näin,eli:

Ekana sain selkeän plussan herkkään testiin.
Seuraavana päivänä halusin tehdä varmistustesti joka olikin nega!!(saman merkkinen)
Vielä sitäkin seuraavina päivinä tuli pelkkiä negoja...Melkeen jo maani möin :(
Mutta 10 päivää ton ekan plussan jälkeen sain kun sainkin plussan uudelleen testiin ja hcg verikoe varmisti asian.

Nyt jälkeenpäin ajateltuna,herkkä raskaustesti taisi mulla reagoida ovikseen joka oli myöhässä ja oikea plussa tuli vasta myöhemmin.Myös ultrassa on tämä todettu sillä vauva vastaa kooltaan juuri sen verran pienempää,että ovis tosiaan ollut silloin ekan + testin aikaan! =)

Toivotaan että sun tilanne selviää pian :hug:

Me9jaBonus rv 16+

kyllähän se pahalta tuntuu ku oireet hävis tossa muutama päivä sitte ja empä elättele mitään toiveita enää jos 3 negatiivista tullu. Ihmettelen vaan ku ei tosiaan mitään menkkoja edeltäviä tuntemuksiakaan oo. Pelottaa myös toisaalta niiden alkaminen, luulin että voi tosiaan menkat olla runsaammat kohdun limakalvojen paksuuntumisesta johtuen mutta että klönttejäkin olis odotettavissa vai? voi helvata sentään. :(
tuskin enää mitään toiveita on että siellä mitään itten olisi.

Yhteistyössä