onko kokemuksia "painavastapeitosta" tai hernepeitosta levottomasti nukkuvalle lapselle?

Haluaisin tietää noista peitoista enemmän, kun meillä poika 2kk nukku tosi levottomast...kädet ja jalat käy kovasti. Nukkuu "laatikossa" mun sängyn vieressä ja joudu välillä nukkutaessa oikein pitämään käsistä kiinni että rauhottuu =) Ja yöllä usein kättä pojan päällä. Muutenkin katkonaista...syö aika usein n. 2-3 tuntia väliä,vaikka syö pullosta.

Entisessä työpaikassa noita painopeittoja käytettiin levotomille autisteille, mutta ne oli sit tosi painavia yksin sai juuri siirrettyä. Niin että ei niitä mihin mä olen törmännyt voi noin pienelle käyttää
Tuon ikäiselle suosittelisin kapalointia tai sit sellaista unipussia. Kapalointi ainakin auttoi meidän neidille.

vieras
suosittelen unipussia kokeilemaan, toiminut meillä jo kahdella lapsella. rauhoittaa unia kun pysyy siellä sisällä niin ei pääse peittoa potkimaan pois.. googleta vaikka niin löydät tietoa.. :)

Hitsi kun ei meinaa tää sivusto toimia,eilen aivan jumissa :( No kiitos nyt vinkeistä,nyt unipussi tulossa huomenna ja sit vaan poika pussiin....toivotaan et rauhottais. Muutenkin aattelin kohta ruveta iltavellin antamaan....jos vaik sekin vähän pidentäis yhtenäistä uniaikaa....nyt 160ml korviketta 3tuntia :)

Yhteistyössä