Onko kokemuksia Herqules Razon 6 Spin rattaista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äippä82
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Moikka!
Meillä on Herqules Raptor 4 eli nelipyöräinen malli, mutta näissä siis ratasosa sama ja runkokin aika samanlainen.
Itse olen ollut erittäin tyytyväinen ko.rattaisiin!
Plussaa:
- kankaat hylkivät erittäin hyvin likaa, vettä ja karvoja (jos eläimiä..)
- menevät tosi pieneen tilaan kasattuina ja mahtuu meidän kolmiovisen WW Golfin perään pyöriä irroittamatta
- tavarakori hyvä kun on kankainen joka neppareilla kiinni, ei tipu pienetkään tavarat
- säädettävä jousitus
- erittäin näppärä ja nopea ratasosan irroitus ja kiinnitys, voi tarvittaessa vaihtaa vaikka kesken lenkin lapsen kulkusuuntaa
- renkaat ovat puhkeamattomat ja hyvin menoa kestävät

Miinusta:
- meillä kuomu löystynyt eikä voitu viedä takuuseen kun ostettiin rattaat käytetttyinä, joten mies väsäsi siihen patentin joten nyt toimii moiteettomasta
- hyvin pitkälle lapselle makuutila voi olla vähän lyhyt

Mutta tykänyt olen ja ulkonäkökin miellyttää silmää! =) <br><br>

Meillä on käytössä pojalla juuri Herqules Razor 6 Spin rattaat vaunuina.
Kääntyvät etupyörät ovat kätevät kaupungissa ja kaupoissa. Mutta maaseudulla hiekkateillä täytyy renkaat lukita suoraan. Emme ole vielä paljon käyttäneet vaunuja, mutta hyviltä näyttävät ja ovat tosi tukevaa tekoa.

Plussat ovat samat kuin mitä Tuisku -84- on kirjoittanut. Kuomu on todella iso ja estää auringon paistamisen suoraan vaunuihin.

Meilläkin on ollut Raptor 4 käytössä kohta kolme kuukautta ja tykätty ollaan kovasti. Vauvan isä merillä töissä, joten juoksulenkit on tehty metsässä vaunujen ja koiran kanssa yhdessä ja hyvin kestää metsäpolkujakin. Plussaa tosiaan kuomu ja kuomun lippa, ei paistele aurinko pikkuisen silmille. Meillä on se ruskea väri ja tosi hyvän näköiset vaunut. Moni on kehunut ja tullut kyselemään mistä on ostettu. Hintakin oli plussaa! Paljon halvemmat kuin Emmaljungat ja hienommat!

Miinuspuolista: Vauvan isä on pitkä (185cm), niin hänen jalkansa osuvat koko ajan vaunuun. Minusta tuo tavaratila on ahdas. Sinne on hankala laittaa ja ottaa pois tavaroita. Ja tosiaan aika lyhyt se makuuosa. Meidän 11 viikkoinen ei siihen kyllä kovin kauaa enää mahdu.. En tosin tiedä kuinka suuria makuuosat ovat normaalisti.

Yhteistyössä