Onko koiraihmisiä paikalla?

Zoe-F
Mä olen huomannun nyt että aikuiseksi on kasvamassa. Maaliskuussa täyttää 3 tuo minun seropi ja pahasti alkaa olemaan kuin äitinsä.
Äitinsä taas, joka on tuossa hmm.. 8vuoden ikäinen, ei vaikuta päivääkään sen vanhemmalta kuin tullessaan. Ainoastaan karkureissujen jälkeen on aina väsyneempi.

Meillä hieman isompia tyyppejä, mutta siis tuossa 9 vuoden iässä alkoi narttu rauhoittumaan ja uros 10 vuoden tienoilla. Mutta siis meneviä tapauksia ovat olleet ja nyt HIEMAN meno rauhoittunut. Uroksella lisäksi nyt kohta 11 vuotiaana hieman takaosan ongelmia.

Meillä cockerilla on ikää nyt7.5v, ja tiedän kyllä, ettei tuo ko rotu ole mitenkään huiman pitkäikäistä porukkaa, pääsääntöisesti. Keski-ikä taitaa olla (muistaakseni ) tuolla 12v paikkeilla.
Nyt tän syksyn aikana tuo meidän sesse on alkanu kuitenkin oirehtia vanhuuteen liittyviä asioita. Nukkuu tosi siki, ei tule aina ovelle vastaan, vaikka joku tulis sislle, epäilen jonkun asteen kuulonalenemaa (voiko jo olla?? ), ei jaksa / viitsi aina leikkiä, vaikka houkuttelis jne.

Yhteistyössä