N
neiti Q
Vieras
Alkaa meneen hermot, tämän kiusallisen vaivan kanssa. Joku "termostaatti" ei toimi mun kehossa... välillä kauhean kuuma ja hiki ja kohta taas palelee. Hikoilen muutenkin mm. kainaloista ja päästä kiusallisen paljon. Joutuu aina miettimään, mitä laittaa päälle, ettei vaan hikiläikät kainaloissa näy.
Aamuisin pääni on märkä ja otsa kun pääsen töihin, seuraavana palelee tehokkaan toimistoilmastoinnin seurauksena. (aamuohjelmaani ennen töihin tuloa kuuluu koiran ulkoilutuslenkki ja pyörällä työmatka, eli fyysinen kevytkin urheilu nostaa hien oitis pintaan) Päivisin niinkuin nytkin on kuumeinen olo, varmaankin juuri tämän kehoni lämpötilavaihtelun seurauksena.
Onko täällä vastaavia kuumakalle tapauksia? Oletteko saaneet hikoilua ym kuriin millään?
Aamuisin pääni on märkä ja otsa kun pääsen töihin, seuraavana palelee tehokkaan toimistoilmastoinnin seurauksena. (aamuohjelmaani ennen töihin tuloa kuuluu koiran ulkoilutuslenkki ja pyörällä työmatka, eli fyysinen kevytkin urheilu nostaa hien oitis pintaan) Päivisin niinkuin nytkin on kuumeinen olo, varmaankin juuri tämän kehoni lämpötilavaihtelun seurauksena.
Onko täällä vastaavia kuumakalle tapauksia? Oletteko saaneet hikoilua ym kuriin millään?