Onko kipu joka tuntuu rinnassa ja säteilee pahasti vasempaan lapaluuhuun vakavaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 112?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No olen 26 ja ylipainoinenkin,sydänoireita on ollut 2kk:tta ja tänään ne pahentui ja nyt tuntuu eniten lapaluussa... ja vaikka olisin missä asennossa niin kipu on yhtä kovaa

voi liiittyä siihen että keho on jännitystilassa. siitä nuo tuntemukset. itse kärsin noista kivuista monta kuukautta ja hengitysvaikeudet päälle. olin ihan varma sydänvaivoista. eipä sitten löytynytkään muuta kuin stressiä ja yms.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja adora:
Soita 112 HETI! Onko sulla asperiinia, disperiinia tai vastaavaa?! jos on, ota 250mg ja pureskele se!

mutta en tunne kuolevani tähän nyt,tätä oloa on kestänyt jo tunnin...

No sydänkohtaus saattaa edetä tuntejakin, jotku nappaa laakista, joillakin vie aikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Esim:
Soita 112 HETI! Onko sulla asperiinia, disperiinia tai vastaavaa?! jos on, ota 250mg ja pureskele se!

No sydänkohtaus saattaa edetä tuntejakin, jotku nappaa laakista, joillakin vie aikaa.

eikösydämen pitäisi hyppiä miten sattuu?Pulssi tuntuu ainakin normaalilta....

Mee puoli istuvaan asentoon, ja tosiaan tuo asperiini tai disperiini niin puolikas 500mg ja PURESKELE, eikä saa ottaa nesteen kanssa.

ei ole kuin buranaa

No sitten ei auta, muistaakseni buranaa ei edes suositella. Vie kipua pois ja oireet ei oikeasti katoa mihinkään.

eikösydämen pitäisi hyppiä miten sattuu?Pulssi tuntuu ainakin normaalilta....

voi olla myös ilmarinta,sinuna soittaisin vähintään terveysneuvontaan.

Naisilla sydäninfarkti EI VÄLTTÄMÄTTÄ ANNA samoja oireita, kuin miehillä. Olen monesti lukenut. Rinnan kohdalla oleva kipu, joka ei ole vielä helpottanut ja antaa säteilyä myös selkään. ON aihetta ottaa vakavasti.

Yhteistyössä